Ana sayfa Haber Sony’den Türkiye’de yine bir ilk…

Sony’den Türkiye’de yine bir ilk…

0

Sony, en son teknolojiye sahip ürünlerini 360 derece teknoloji şovuyla tanıttı

Sony”nin, Türkiye”nin dört bir yanındaki 91 Sony Center mağazası ve 2.500″ü aşkın yetkili satıcı ağından oluşan iş ortaklarına özel düzenlediği “Sony 360 derece teknoloji şovu” büyük ilgi topladı. Sony”nin bütünleşik tüketici deneyimini sağlamaya yönelik mercekten göze 3D dünyası ile ev, eğlence ve mobilite alanındaki tüm yenilikleri ve Internet TV”den dijital görüntüleme ve kişisel bilgisayarlara kadar bütün yeni 2011 ürün serileri, bu şovda katılımcılarla buluştu.
Sony, teknolojide bir dünya devi olduğunu, 6 Nisan çarşamba günü Hilton Convention Center”da gerçekleştirdiği tüm gün süren bayi toplantısı ile bir kez daha kanıtladı. Toplantı, Sony Eurasia A.Ş. Genel Müdürü Mohsen Noohi”nin ev sahipliğinde, Türkiye”nin 34 şehrine yayılmış 91 Sony Center ve 2.500″ü aşkın yetkili satıcı ağından temsilcilerin katılımı ve Sony 360 derece teknoloji şovu temasıyla gerçekleştirildi. Mercekten göze 3D dünyası, Ev, Eğlence ve Mobilite olmak üzere dört ana başlık altında gerçekleştirdiği şovda Sony, Türkiye”de bugüne kadar kurulmuş en yüksek çözünürlüklü ve en parlak ekran olan 360 derece perde sistemini kullanarak bir ilke daha imza atmış oldu. 900 metrekarelik dev bir alana kurulan Sony standını ve 360 derece perde sistemini hayata geçirmek için, ışık tasarımı ve video programlama alanında uzman teknik bir ekip de dahil olmak üzere 100″ün üzerinde kişiden oluşan bir proje ekibi görev aldı. Bay J”nin sunuculuğunu yaptığı Sony teknoloji şovunda, Sony Eurasia A.Ş. Televizyon ürün Müdürü Ersin Kösoğlu, Sony Eurasia A.Ş. Dijital Görüntüleme Grup ürün Müdürü Yeliz Kaya ve Sony Eurasia A.Ş. VAIO ve çevre Birimleri Grup ürün Müdürü Levent Ertoğlu da Sony”nin 2011″e ait yenilikçi teknoloji ve ürünlerini tanıttı.

 

 

2010″da pazarın üzerinde büyüdü, 2013″e kadar perakende satış bazında 1 milyar Euro hedefliyor

Sony Eurasia A.Ş. Genel Müdürü Mohsen Noohi, açılışını gerçekleştirdiği Sony 360 derece teknoloji şovunda, Sony”nin yüzde 68 pazar payı ile video kamera, yüzde 21 ile dijital fotoğraf makinesi, yüzde 22 ile MP3/4 çalarlar, yüzde 31 ile Hi-Fi ve yüzde 70 ile oyun konsolu pazarlarında lider konumunu korurken, yüzde 12 ile LCD TV ve yüzde 9 ile de dizüstü bilgisayar pazarlarında büyümesini sürdürdüğünü kaydetti. Sony”nin bütünleşik tüketici deneyimine inandığını ve make.believe felsefesi ile hayalleri gerçeğe dönüştüren bir marka olduğunu belirten Mohsen Noohi, sözlerini şöyle sürdürdü: “Sony olarak, kendimizi pazarın ihtiyaçlarına göre şekillendirmeye ve sürekli geliştirmeye devam ederken, ana varlıklarımız olan markamız, ürünlerimiz, bayilerimiz, çalışanlarımız ve tüketicilerimizden oluşan büyük Sony ailesine yatırım yapmaya önem veriyoruz. Bugün de Türkiye”de bir ilk niteliği taşıyan 360 derece teknoloji şovu ile en son teknoloji ve ürünlerimizi, iş ortaklarımıza ve kamuoyuna tanıtmaktan ve pazara sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Sürekli gelişim yaklaşımımız ve her seviyedeki tüketicinin ihtiyacına yönelik çözümlerimiz ile 2002″den bu yana yüzde 700″lük bir büyüme yakaladık, geçtiğimiz yıl tüketici elektroniği pazarının üzerinde büyüdük ve 2013 projeksiyonumuz, perakende satışlarımızda 1 milyar Euro rakamlarını yakalamaktır.”

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here