Çok oyunculu hayatta kalma oyunu Scavengers, PlayStation 4 ve Xbox One sürümleri için test sürümündeydi ancak geliştirici Midwinter Entertainment’ın ana şirket Improbable tarafından satılması nedeniyle oyunun çıkışı iptal edildi.
Eurogamer tarafından bildirilen habere göre Midwinter, Dead by Daylight geliştiricisi Behavior Interactive’e bilinmeyen bir miktara satıldı. Stüdyonun çoğu şimdi yeni bir proje üzerinde çalışıyor.
Scavengers’ın PC versiyonu etkilenmedi. Çünkü oyun hala Steam’de erken erişimde ve Steam DB’ye göre geçen yıl Kasım ayından bu yana sadece birkaç yüz oyuncuya sahip olmasına rağmen, geliştirme ekibinin yalnızca küçük bir kısmı bunu sürdürmek için kalacaklar.
Improbable CEO’su Herman Narula, Eurogamer’a yayıncının Midwinter’ı sattığını çünkü artık metaverse geliştirmeye odaklandığını ifade etti. Ayrıca stüdyo başkanı Mary Olson’ın stüdyosunun ve Behavior’ın çok benzer değerleri ve geliştirme felsefelerini paylaştığını söylediği için Midwinter satıştan memnun görünüyor.
Herman Narula “Geniş bir IP yelpazesinde başarısı kanıtlanmış bir ekibe katılmaktan ve onlardan öğrenmekten ve buna karşılık olarak Midwinter’da Behaviour’un portföyünü genişletmek için oluşturduğumuz güçlü temelden, kültürden ve ekipten faydalanmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.
Scavengers Oyununun Konsol Sürümleri Halen Resmi Web Sitesi’nde Yer Alıyor
Scavengers’ın konsol sürümleri, oyunun resmi web sitesinde hala 2021’in sonlarına doğru bir çıkış tarihi için sabitlendiğinden, çoktan unutulmuş görünüyordu.
Scavengers ilk olarak 2018’de 343 Industries’den eski Halo geliştiricileri tarafından duyuruldu. Geçen Mayıs ayında erken erişimde nihayet piyasaya sürülmeden önce oyun için birkaç demo ve test yayınladı.
Aralık 2016’da kurulan Midwinter, 343 Industries’den eski Halo geliştiricilerinden oluşan bir küme tarafından oluşturulan yaklaşık 30 kişilik küçük bir ekiptir. Scavengers ile amacı, SpatialOS sayesinde, çeşitli ekip üyeleri tarafından üzerinde çalışılan bir proje olan Halo 5’in Warzone’undan esinlenerek çok daha büyük bir ölçekte PVPVE’nin “ortak rekabet” karışımıyla bir oyun yapmaktı.
Ne yazık ki, oyun hiçbir zaman fazla ilgi görmedi. Scavengers’ın geçen Mayıs’ta erken erişimle piyasaya sürüldüğü Steam’de, eş zamanlı oyuncu sayıları geçtiğimiz yılın neredeyse tamamında düşük yüzlerde kaldı. Son 30 gün içinde, herhangi bir zamanda ortalama yalnızca 100 oyuncu çevrimiçi oldu.
Midwinter’ın satışı Eylül 2019’da Improbable tarafından satın alınmasından üç yıldan kısa bir süre sonra gerçekleşti. Şimdi stüdyo, 2022’de Improbable tarafından satılan ikinci stüdyo.
Şubat ayında, Improbable’ın Inflexion Games’teki hissesi Tencent’e satıldı. Eski BioWare patronu Aaryn Flynn tarafından yönetilen stüdyo şu anda fantezi hayatta kalma oyunu Nightingale’i yapıyor. Başlangıçta SpatialOS’u kullanmak için tasarlanan proje, o zamandan beri teknolojiyi tamamen ortadan kaldırmak için yeniden düzenlendi.
Yorum Yap