Ana sayfa Haber Samsung”un satış stratejisi

Samsung”un satış stratejisi

0

Samsung, planlı bir şekilde sektörün üzerine gidiyor. 2015 yılları içerisinde ve 2014’ün son çeyreği itibariyle ilk başta mobil cihaz altyapılarını vve donanımlarını duyurduktan sonra Galaxy ailesinden üst segment akıllı telefonlarını duyurdu ve an itibariyle Samsung’un yelpazesinde Galaxy S6, Galaxy S6 edge, üstelik Note 4 ve Note Edge’i de katacak olursak hiçbir firmanın yürütmediği bir stratejiyi uyguladığını söyleyebiliriz. Geçtiğimiz günlerde Samsung, Galaxy Note 5′i ve Galaxy S6 edge+’yı tanıtarak bir milyarderin otomobil garajını aratmayacak bir şekilde Galaxy yelpazesine sahip oldular. Firma bunun üzerine avrupa’nın bazı ülkelerinde Note 5‘i satmama kararı almalarına rağmen Türkiye’de Note 5 ve Galaxy S6 edge+ beraber satışa sunulacaklar. Bunun üzerine IFA 2015’te tanıtılacağı söylenen diğer Note 5 modelini düşünecek olursak perakendeciler epeyce zorlanacak gibi. Satışta olan toplam 6’ya yakın “premium class” olarak adlandırılan akıllı telefon ailesi. 

Bu kadar geniş çaptaki Galaxy üretiminin ve yalpzesinin nedeni altyapı satışları, donanım satışları da olabilir elbette. Yani, Samsung 2015’teki fuarlarda yeni nesil mobil teknolojilerini duyuruyor ve diğer üreticilere bu donanımları satacak. Böylece geniş Galaxy ailesiyle birlikte Samsung, üretiminde olduğu bütün mobil altyapıları yeni Galaxy‘lerle birlikte satışlarını gerçekleştirip elinden çıkarnaya çalışıyor olabilir. Böylece üretecekleri yeni nesil Exynos’ları, mobil hafıza ünitelerini, aksesuarları  yeni yıla yetiştirerek yeni Galaxy’lerle satışa sunula,cak.

Samsung‘un şu an yaptığı şey, çok geniş Galaxy üst segment ailelerini satışa sürmekle beraber 2014’teki ve daha önceki üretimde olan altyapıların satışlarının da yükseltmesini sağlamak olduığunu söyleyebiliriz. 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here