Ana sayfa Donanım Samsung, 2009 yılında da pazar payını büyütmeyi hedefliyor

Samsung, 2009 yılında da pazar payını büyütmeyi hedefliyor

0

Yeni Columbus Serisi ile Samsung, fotoğrafçılıkta yeni bir yaklaşımı keşfe çıkıyor

Fotoğraf makinesi pazarında ilk yarıda yaşanan yüzde 32″lik daralmaya rağmen büyük bir sıçrayış yapan Samsung, artan pazar payını pekiştirecek olan kompakt boyutlardaki üç yeni ürün; ST550, ST500 ve ST1000 ile kullanıcıların kişisel fotoğrafçılık deneyimlerine yepyeni bir yaklaşım getiriyor.  
Bu yenilikçi ürünler ile Samsung, kullanıcıların fotoğraf keyfini üçe katlamayı vaad ederken, 2012 yılı itibariyle global pazar payını da yüzde 20″ye çıkarmayı hedefliyor.
Tüketici elektroniği ve inovatif ürünler konusunda dünyanın öncü şirketi Samsung Electronics ve dijital görüntüleme ürünleri ana distribütörü Kont Bilişim, ortaklaşa düzenledikleri basın toplantısı ile Samsung”un yeni fotoğraf makinesi serisi Columbus”u tanıtarak, dijital kamera pazarını ve en yeni trendleri değerlendirdiler.

 

 

Samsung Electronics Türkiye Genel Müdürü C.S.Lee, Kont Bilişim Teknolojileri Genel Müdürü Okay Nasır ve Kont Bilişim Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Müdürü Cengiz Sayman”ın katılımlarıyla çırağan Palace Kempinski Oteli”nde gerçekleştirilen lansman toplantısında; ST550, ST500 ve ST1000″den oluşan Columbus serisi kamuoyu ile buluştu.

Toplantının açılışında konuşan Samsung Electronics Türkiye Genel Müdürü C.S.Lee; kamera pazarında geçtiğimiz yıl yaşanan yüzde 32″lik daralmaya rağmen, 2009 yılının ilk 6 ayında ciro bazında yüzde 60 büyüme kaydeden Samsung”un yeni serisi ile bu başarısını pekiştirmeyi hedeflediğini söyledi.

 

 

 

Bu yıl fotoğraf makinesi pazarında iddialı olduklarını vurgulayan Kont Bilişim Teknolojileri Genel Müdürü Okay Nasır ise fotoğraf makinesi pazarını şu sözlerle değerlendirdi; “2009 yılı fotoğraf makinesi pazarı hacmi ilk altı ayda 276 bin adet olarak gerçekleşirken, geçen yıl aynı dönemde pazar hacminin 404 bin adet olduğu gözlendi. 2008 ve 2009 ilk 6 aylarını karşılaştırdığımızda geçen yıla göre adet bazında yüzde 32, ciro bazında ise yüzde 35″lik bir küçülme yaşandığını görmekteyiz. Pazardaki daralmaya rağmen Samsung, 4 puan büyüyerek yüzde 26″lık bir pazar payına erişti. Ciro bazında ise 2008″e oranla ilk 6 aydaki büyüme oranı yüzde 60 olarak gerçekleşti” dedi. Bu artışın tamamen tüketici taleplerini karşılamak üzere oluşturulmuş bir yaklaşımla gerçekleştiğini ifade eden Okay Nasır, pazarın dörtte birinden fazlasını Samsung ürünlerinin oluşturduğunun altını çizdi.

Kont Bilişim Kamera Satış ve Pazarlama Müdürü Cengiz Sayman da konuşmasında, Samsung”un Akıllı Fotoğraf Makineleri teknolojisi ile üretilen Columbus serisinde yer alan ST550, ST500 ve ST1000″in yeniliklerini özetledi.

ST550 ve ST500 modellerindeki çift LCD ekran özelliği, fotoğrafçıyı hareketin merkezine koyuyor. ön taraftaki 1.5″ LCD ekran, çekimden önce fotoğrafın tam olarak nasıl görüneceğini gösteriyor. ST1000 modeli ise daha önce hiçbir kamerada olmayan Küresel Yer İşareti ile etiketleme (geo-tagging) teknolojisinin yanı sıra, Bluetooth 2.0 ve Wi-Fi ile kullanıcılara çektikleri fotoğrafları neredeyse anında gönderme ve paylaşma imkanı veriyor.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here