Ana sayfa Haber Resmi duyuru: Apple ve IBM ilk iş çözümleri dalgasını sunuyor

Resmi duyuru: Apple ve IBM ilk iş çözümleri dalgasını sunuyor

0

Apple ve IBM ortaklığından çıkan IBM MobileFirst uygulamaları, iPhone ve iPad’e veri analizi ve güvenlik yetenekleri getiriyor. iOS platformu için IBM MobilFirst çözümleri an itibariyle kullanıma açıldı. Bu uygulama, iş dünyası için üretilmiş yeni bir uygulama organiğ oluşturuyor ve IBM‘in güvencesiyle veri ve analiz yetenekleri kurumsal iPhone ve iPad kullanıcılarına ulaştıran bulut hizmetleri destekleniyor. Apple ve IBM arasında henüz gerçekleşmiş işbirliği sayesinde, iOS için IBM MobileFirst çözümlerden bankacılık, perakende, sigorta, finans hizmetleri, telekomünikasyon sektörleri ve havayolu şirketlerindeki müşterilerle beraber devlet kurumları da faydalanacaklar. iOS için MobileFirst çözümlerini desteklediklerini ilk şirketler ise; Air Canada, Sprint, Citi ve Banorte.

Sektörlerdeki temel fırsatları ve öncelikleri hedefleyen iOS için IBM MobileFirst uygulamaları, çalışanların yetkinliklerine, müşterilerle iletişim kurdukları her alandan, her zamankinden daha hızlı, daha kolay ve güvenli bir şekilde erişmelerini sağlıyor. Böylece, kurumsal mobil kullanımlarında yeni bir seviye oluştu. iPhone ve iPad için tasarlanan ve geliştirilen MobileFirst uygulamaları, analiz yetenekleriyle donatıldıkları ve temel kurumsal süreçlerle birleştirdikleri güvenli bir ortamda sizlere sunuluyor. 

 

Her kuruluş için özelleştirilebilir ve IBM’in iOS cihazları için özel bulut servisleriyle, veri, uygulama ve cihaz güvenliği sağlanarak kolayca dağıtılabilir, yönetilir ve güncellenir. 

iOS için IBM MobileFirst çözümlerinin ilk uygulama serisi birçok sektör için hazır ve sürekli olarak yeni uygulamalar tasarlanmaya, geliştirilmeye devam ediliyor;

Plan Flight; pilotların uçuş planlarını ve mürettebat listelerini önceden görmelerini, uçuş sırasında sorunları yer personeline bildirmelerini ve yakıt konusunda daha ayrıntılı bilgi sahibi olmalarını sağlayarak, tüm havayolu şirketlerinin en büyük harcama gideri yakıt konusunda destek sağlıyor.

Passenger+ Taşımacılık ve seyehat sektöründe uçuş personellerine, uçuş sırasında özel teklifler, yeniden rezervasyon ve bagaj bilgileri dahil olmak üzere eşi olmayan bir kişiselleştirilmiş hizmet düzeyi sağlanıyor. 

Advise & Glow; bankacılık ve finansal piyasalarla ilgil olan bu uygulama, müşteri profillerine ve rekabet analizlerine erişim için güvenli kimlik doğrulama, daha kişisel önerilerde bulunmak adına analize dayanan bilgiler toplama ve güvenli işlem tamamlama yetenekleriyle, bankacıların küçük işletme müşterilerine yerinde servis vermelerini sağlıyor.

 

Trusted Advice, aynı sektörde danışmanların müşterilerin portföylerine portföylerine erişebilmelerini, bu portföylerini yönetmerlerini, tahmine dayanan güçlü analizlerle bilgi edinmelerini işlemleri güvenli bir şekilde tamamlayana kadar gelişmiş modelleme araçlarıyla önerilerini eksiksiz test etmelerini sağlıyor.

Sigortacılık sektörüne ise, Retention uygulaması getirildi. acentaların müşterilerin profillerine ve geçmişlerine erişmelerini sağlayan; analize dayanan elde tutma risk puanı, akıllı uyarılar, anımsatıcılar, “bir sonraki en iyi adım” önerileri ve e-imza ve prim toplama gibi temel işlemlerin kolaylaştırılması gibi özelliklerden yararlandırıyor.

Sales Assist, Perakende sektöründe çalışanların müşteri profillerine erişmelerini, daha önceki alışverişlere ve mevcut seçimlere dayalı olarak önerilerde bulunmalarını, envanteri kontrol etmelerini, mağaza içinde ürünlerin yerlerini bulmalarını, bununla birlikte mağaza dışında teslim edilecek ürünleri göndermelerini sağlıyor.

Expert Tech, telekomünikasyon sektöründe üst seviyede saha hizmeti, daha etkili bir sorun çözüm süreci, üretkenlik ve daya yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla, yönlendirme optimizasyonu için uzmanlık ve konum hizmetlerine erişmek üzere FaceTime gibi iOS hizmetlerinden yararlanıyor.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here