Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, işletmeciler tarafından sunulan sabit ve mobil telefon ile internet hizmetlerine ilişkin tüketici şikayetlerinin bundan sonra online sistemle çözüleceğini söyledi |
BİLGİ Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK), vatandaşların sabit ve mobil telefon ile internet hizmetlerine ilişkin şikayet başvurularını daha etkili bir şekilde takip edebilmeleri ve söz konusu başvuruların kısa sürede sonuçlandırılabilmesi amacıyla uygulamaya koyacağı internet üzerinden online şikayet uygulaması bugün başlıyor. Bakan Yıldırım, BTK bünyesinde kurulacak ve işletilecek sistemle tüketicilerin şikayetlerini internet üzerinden online olarak ulaştırabileceklerini belirtti. |
![]() |
Şikayet için ne yapmak gerekiyor? Sanal dünya yalan dünya olmasın
|