Netflix Reklamlı İzleme Dönemi Daha Erken Başlayabilir

Netflix reklamlı izleme dönemi beklenenden çok daha erken bir tarihte başlayabilir. İddiaya göre kullanıcıların önünde bir iki ay var.

Netflix Reklamlı İzleme Dönemi Daha Erken Başlayabilir

Netflix reklamlı izleme dönemi, yeni aktarılan bilgilere göre beklenenden daha erken başlayabilir. Dijital yayın platformunun abone sayısı son on sene içinde ilk kez bu kadar çok düştü. Şirket de daha fazla kayıp yaşamamak için yeni yöntemler izlemeye başlıyor.

Dijital yayın platformunun abonelik ücretinin artarken abone sayısının da azalması, Netflix’i abone sayısını arttıracak hamlede bulunmak zorunda bıraktı. Bu hamle de reklamlı dizi, film ya da belgesel izlemeyi içeriyor.

Şirket, reklamlı abonelik planını bundan kısa bir süre önce duyurmuştu. Bu planın diğer abonelik planlarının yanında çok daha ucuz olacağını belirten şirket, bunun kullanıcıları nasıl etkileyeceğinden emin olmamalarını öne sürerek aceleci bir tavır sergilemeyeceklerini ifade etmişti.

Wall Street Journal’dan gelen bilgilere göre şirket, yeni abonelik planını beklenen tarihten daha kısa bir süre önce sunmaya hazırlanıyor.

Netflix Reklamlı İzleme Dönemi Ne Zaman Başlayacak?

WSJ tarafından paylaşılan bilgilere göre bazı kaynaklar, Netflix’in kasım ayında reklamlı abonelik planını kullanıma sunmaya başlayacağını fiade etti.

Aynı kaynaklar, Netflix ile Microsoft’un yöneticilerinin bu konuda adım attıklarını öne sürdü. Kaynaklar, Netflix’in 1000 izleyiciye ulaşmak isteyen reklamverenlerden yaklaşık olarak 65 dolar talep ettiğini ifade etti.

Ödenmesi istenen ücretin diğer dijital yayın platformlarının büyük bir kısmına göre daha yüksek bir ücret olduğu da ayrıca vurgulandı.

Bu abonelik planının gerçekten destek görüp görmeyeceği şimdilik bilinmiyor çünkü Netflix’in diğer dijital yayın platformlarından ve hatta televizyon dizilerinden ayıran özelliği, içerikleri oldukça iyi bir kalitede sunması ve reklam içermemesiydi.

Kullanıcılar zamanla reklamsız dizi izlemeye o kadar alıştı ki reklamlı bir seyir deneyiminin kimsenin hoşuna gideceği düşünülmüyor. Şirketin yeni abonelik planını harekete geçirmek için bu kadar yavaş ilerlemesinin de bundan kaynaklı olduğu tahmin ediliyor.

Exit mobile version