Netflix, dünyanın en çok izlenen yapımlarında reklam gösterme fikrine uzun bir süre boyunca karşı duruş gösterse de şu anda diğer rakipleri ile aynı yolu izliyor. Doğrusu, bu ne Netflix ne de kullanıcı tarafında bir sorun da teşkil etmiyor.
Paylaşılan istatistiklere bakılacak olursa Netflix kullanıcılarının reklamlı abonelik hizmetine olumlu yaklaşıyor.
Netflix’in Reklamlı Planının Kaç Kullanıcısı Oldu?
Dijital yayın platformu, yeni yaptığı açıklamada, reklamlı abonelik hizmetinin şu anda dünya genelinde 70 milyon kullanıcıya ulaşmış durumda olduğunu belirtti.
Şirket, bunun mayıs ayında açıkladığı 40 milyon, ocak ayında açıkladığı 22 milyon kullanıcıya kıyasla epey yüksek bir sayı olduğunu ifade etti.
Bu büyüme, Netflix açısından önemli bir avantaj. Büyük markaların platforma reklam vermeden önce görmek isteyecekleri bir sayı.
Netflix’in reklamcılık işlerinden sorumlu Amy Reinhard, yaptığı açıklamada, şu anda reklamlı abonelik hizmetinin olduğu ülkelerdeki yeni Netflix aboneliklerinin yüzde 50’sinden fazlasında reklamlı abonelik planının tercih edildiğini belirtti.