MSI, dizüstü bilgisayar sektöründeki 20. yılını kutladı. Gaming ve Premium laptopları ile tanınan şirket, 20 yıl boyunca “tüketici deneyiminin önceliği” prensibine sıkı sıkıya bağlı kaldı.
MSI Laptop Genel Müdürü ve Genel Başkan Yardımcısı Eric Kuo, “Teknolojinin geleceğini şekillendiriyoruz ve mükemmelliğe olan bağlılığımız sayesinde sınırları zorlayarak, en yeni teknolojik gelişmeleri kucaklayarak laptop sektöründeki yenilikçiliğe önder oluyoruz” dedi ve şu şekilde devam etti:
“Oyun sektörüne yatırım yapmaya ve kampüsleri genişletmeye devam edeceğiz. Ayrıca iş ve tasarım ürün serilerimizi de genişleterek tüketici ihtiyaçlarını karşılamayı 20 yıl daha sürdüreceğiz.”
MSI, 20. Yılını Global Gösterimler ve Özel İndirim Promosyonları ile Kutluyor
MSI, bu önemli dönüm noktasını kutlamak için 2024 yılı içinde Türkiye ile birlikte Kore, Polonya, Hindistan, İtalya, Vietnam, Japonya, İspanya, Fransa ve ABD ‘de “MSIology: MSI Laptopların 20.Yılı” ile göz alıcı etkinlikler yapacağını gururla duyurdu.
Yirminci yıl dönümünü daha da vurgulamak adına MSI özel bir indirim promosyonu da hazırlıyor. Böylece beğendiğiniz MSI ürünlerini özel indirimler ve ürünlerle birlikte heyecan verici hediyelere de sahip olacaksınız. Bu özel fırsatları kaçırmayın.
MSI’ın Ana Değerleri
- Lüks Estetik: MSI, laptopları sadece birer bilgisayar olmaktan çıkararak birer arzu nesnesine dönüştürdü. Hiroshi Fujiwara ve Mercedes-AMG Motorsport gibi trend belirleyen markalarla çalışarak MSI laptoplara lüks ve tarz kazandırdı.
- Uç Seviye Performans: MSI, uç noktada performans sunmaktan asla vazgeçmedi ve en talepkar kullanıcılara bile benzeri görülmemiş bir güç sunan ürünlerle destek oldu.
- Yenilikçi Teknoloji: MSI yeni teknolojileri her zaman kucaklayarak laptop dünyasında sınırları sürekli olarak zorlamaya devam ediyor.
MSI Oyun Dizüstü Bilgisayarların Yükselişi
1986 yılında kurulan MSI şirketinin yolculuğu, dirençli bir uyum sağlama becerisinin sembolü oldu. Anakart ve ekran kartları ile başlayan teknik gücü onu sektörde tanınan bir marka haline getirdi. Bilgisayar sektöründeki geniş potansiyeli ile notebook ve sistemlere genişleme şansı elde etti.
2004’te M510C ile ilk laptop modelini piyasaya sunarak laptop geliştirme alanına adım attı. Ancak bu yol her zaman düz değildi. 2009’da MSI taşınabilir ve hafif laptopların pazara hükmedeceğini fark etti ve bu sayede o dönemde pazardaki en ince laptop olan X340 modelini sundu.
Akıllı telefonların ve tabletlerin önlenemeyen yükselişi nedeniyle değişen tüketici alışkanlıkları, MSI’ı zorlu bir meydan okuma ile karşı karşıya bıraktı fakat dirençli tutumu ve kararlılığı ile MSI, geleceğini belirleyecek bir stratejik dönüşüm gerçekleştirdi ancak zorluklar genellikle beraberinde yeni fırsatlar da getirir. Bu meydan okumalar MSI’ın tüketicilerin gerçekte ne arzu ettiklerini tekrar değerlendirmesini sağladı.
Eric, bu dönemde World of Warcraft oyununun çok popüler olduğunu hatırlıyor. Yurt dışında ziyaret ettiği bir LAN partisinde oyuncuların ağır PC’lerini evlerinden etkinlik alanına taşıdıklarına şahit oldu. Bu oyuncuların gerçekten ihtiyacı olan, daha kompakt bir forma sahip yüksek performanslı bilgisayarlardı.
Oyun pazarındaki potansiyelin farkına varan MSI, fiyat savaşlarından uzaklaşarak kullanıcılara yüksek özelliklere sahip oyun laptopları sunmaya odaklandı.
Oyuncu ihtiyaçlarına öncelik tanıyarak ve buna uygun ürünler üreterek MSI, oyuncu ihtiyaçlarına mükemmel bir şekilde hitap eden laptopları birbiri ardına piyasaya sundu. Bu strateji ile MSI’ın laptop imparatorluğu doğdu ve 2015 yılına gelindiğinde laptop ürünleri ile dünya çapında en büyük pazar payını elde etti.