Ana sayfa Oyun İşlemcileri bitiren Monster Hunter: World hakkında açıklama geldi!

İşlemcileri bitiren Monster Hunter: World hakkında açıklama geldi!

1409
1

Yeni PC portu Monster Hunter: World, çıktığından bu yana büyük otoritelerce test ediliyor. Her PC oyununda olduğu gibi farklı donanımlarla çalışacak olan oyun, gelişmiş grafik opsiyonları sunması sayesinde sanki bu platforma geliştirilmiş bir oyun gibi karşımızda yer alıyor. Çoğu konsol portu bu konuda hemen hemen tamamen eziliyor. Bu oyunun sistem gereksinimlerini de ayrıca daha önce sizlerle paylaşmıştık.

Resetera forumlarında bahsedilen bir konuda konuşan Capcom USA dijital platformlar ve pazarlama başkan yardımcısı William Yagi-Bacon, işlemcinin, yani CPU gereksiniminin oyun için neden bu kadar yüksek olduğunu açıkladı.

“Oyun sırasında ara ara yüklenmelerin önüne geçmek için MHW tüm seviyeyi tek seferde hafızaya yüklüyor. Hafızadaki bu dosyaları kontrol etmenin yanı sıra canavarların etkileşimleri, can durumları, çevre-obje değişimleri, LOD ve obje seçimi yönetimleri, çarpışma tespiti için hesaplamalar, fizik simülasyonları ve daha bir ton arkaplan telemetri işlemleri siz onları görmeseniz de CPU gücü gerektiriyor.

“MT Framework motoru uzun süredir ortalıkta olsa da hâlâ işlemcide dengeli bir dağılım yapmakta iyi bir iş çıkarıyor. Motorun kendisi direkt olarak x86 CPU yönerge setine göre optimize edildi ve geliştirmeye son derece açık. Bunun anlamı, platform PC de olsa konsol da olsa, işlemci x86 yönergelerine sahip olduğu sürece oyun iyi şekilde çalışabiliyor.”

Monster Hunter: World, 9 Ağustos’ta PC için satışa sunulacak.

ESET Banner_700x80 Bellatrix technotoday

1 YORUM

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here