Herkesin yenilikçi teknolojiler aracılığıyla daha iyi bir yaşam sürmesini sağlamak için durmaksızın, adil fiyatlarla harika ürünler üreten Xiaomi Redmi Note 11 Serisi özelinde gerçekleştirdiği fotoğraf yarışmasının kazananları belli oldu.
Photoline dergisi iş birliği ile ‘Redmi Note 11 Serisi ile mobil fotoğrafçılığa meydan oku’ sloganıyla başlatılan yarışmanın kazananları, ünlü fotoğraf sanatçısı Merih Akoğul’un da katıldığı kokteyl davetinde ödüllerine kavuştu. İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği (İFSAK) ve Photoline dergisi tarafından değerlendirilip dereceye giren tüm eserler 14 Ekim’e kadar İFSAK’ta sergilenecek.
Redmi Note 11 Serisi ile Olağanüstü Fotoğrafçılık Deneyimi
Amiral gemisi kadar güçlü kamerasıyla Redmi Note 11 Pro 5G, Redmi Note 11 Pro ve Redmi Note 11S, 108MP ana sensörlere sahip olup, en güzel kareleri gerçeğe en yakın ayrıntılarla yakalamayı sağlıyor. 1/1,52 inç Samsung HM2 sensörünü kullanan bu ana kameralar, 9’u 1 arada piksel gruplama teknolojisinin yanı sıra çift yerel ISO’dan yararlanarak daha yüksek dinamik aralık ve renk performansı ile inanılmaz görüntüler ve düşük ışık koşullarında bile mükemmel sonuçlar elde edilmesine olanak veriyor.
8MP ultra geniş açılı kamera, 118 derecelik görüntüleme açısıyla geniş bir perspektif sunarken, 2MP makro kamera da yakından çekimlerde en ince ayrıntıları yakalıyor. Ayrıca Redmi Note 11 Pro, Redmi Note 11S ve Redmi Note 11’nin 2MP derinlik kamerası, portre çekimleri için doğal bir bokeh efekti oluşturuyor. Redmi Note 11 Pro 5G, Redmi Note 11 Pro ve Redmi Note 11S’nin ön tarafında net, doğal görünümlü selfie’ler çekebilen 16MP ön kamera da bulunuyor.
Ailenin son üyesi Redmi Note 11 Pro+ 5G ise 8MP ultra geniş ve 2MP telemakro kamerayla tamamlanan 108MP ana kameraya sahip. Ana kamera, Samsung HM2 sensörü ve çift yerel ISO sayesinde düşük ışık koşullarında dahi her anın yüksek çözünürlükle ve gerçeğe yakın ayrıntılarla yakalanmasına olanak tanıyor.
1- Osman Maaşoğlu
AFIAP ünvanına sahip Grafik Tasarım Tabanlı Reklam ve Tanıtım Fotoğrafçısı olan Maaşoğlu, 2009 yılında reklam ajansında çalışırken profesyonel olarak ürün görsellerinin fotoğraflarını çekmeye başladı. Çeşitli ajans ve prodüksiyon firmalarında aktif olarak endüstriyel, ürün ve tanıtım fotoğrafları çekiyor. Ulusal ve uluslararası fotoğraf yarışmalarında birçok ödül aldı ve jürilik görevleri üstlendi. Üç kişisel sergiyle beraber bir çok karma sergi ve sunumlara katıldı. Türkiye Fotoğraf Kolektifi ve Yakın Plan adlı kulübün kurucu üyesidir.
2 – İsmail Serhat Şahin
Uşak Karahanlı’da 1987 yılında dünyaya gelen Şahin, babası öğretmen olduğu için Türkiye’nin birçok şehrinde yaşadı. Pendik Lisesi’nden 2005 yılında, 2008 yılında da Deniz Astsubay Meslek Yüksekokulu’ndan mezun oldu. Fotoğraf çekmeye başlamadığı çocukluk yıllarında, dergilerden fotoğrafçıların fotoğraflarını incelemeyi ve hikayelerini okumayı seven Şahin, “çocukluk hayalim” dediği olan fotoğrafa ancak 33 yaşında başladı. 2020 yılından beri amatör olarak fotoğrafçılık yapıyor. Başta TFMD 2022 yılı Basın Ödülleri Türkiye Güzellikleri Jüri Özel Ödülü olmak üzere Ulusal/Uluslararası bir çok yarışmadan derece ve sergileme aldı.
3 – Nurdan Ayvalı
Marmara Üniversitesi Ekonometri mezunu olan Ayvalı, halihazırda bir finans şirketinde yöneticilik yapıyor. Fotoğrafa başlangıcını “Hayat akışında yaşamın güzel detaylarını öncelikle parmağımla etrafımdaki insanlara gösteriyordum. Sonrasında bu anları telefonumla çekip paylaştıkça bu fotoğrafların insanlarda uyandırdığı duyguyu görmek beni daha çok heyecanlandırdı ve fotoğraf çekiminin, paylaşımının tutkum olduğunu fark ettim. İFSAK ailesine katılarak bu tutkumu daha ileri taşımak istedim. Hızla giden yaşam akışında kadrajın arkasında olmak o sihirli anı yakalamak adeta yaşamın akışını durdurmak gibiydi. Bu bir mucizeydi.” cümleleriyle anlatıyor.
Xiaomi Corporation Hakkında
Nisan 2010’da kurulan Xiaomi Corporation, 9 Temmuz 2018’de (1810.HK) koduyla Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası Ana Listesinde işlem görmeye başladı. Xiaomi, merkezinde akıllı telefonla, akıllı donanımlar ve nesnelerin interneti (IoT) platformu bulunan bir tüketici elektroniği ve akıllı üretim şirketidir. Yenilik ve kaliteye eşit derecede önem veren Xiaomi, kullanıcılara üst düzey deneyim sağlarken operasyon verimliliğini en üst düzeyde tutmayı amaçlıyor.
Şirket, dünya genelinde herkesin yenilikçi teknolojilerle tanışması ve yaşam sürmesini sağlamak için en uygun fiyatlarla durmaksızın en mükemmel ürünleri üretmek için çalışıyor. Xiaomi 2021 yılının küresel akıllı telefon pazarının 3 numaralı akıllı telefon markası olmuştur. Şirket ayrıca, akıllı telefonlar ve dizüstü bilgisayarlar hariç, platformuna bağlı 351,1 milyondan fazla akıllı cihazla dünyanın önde gelen tüketici AIoT (AI+IoT) platformunu hayata geçirdi. Xiaomi ürünleri dünya genelinde 100’den fazla ülkede satılmaktadır.
Şirket 2021 yılının Ağustos ayında Fortune Global 500 listesine üçüncü kez girmeyi başardı ve bir önceki seneye göre 84 sıra yükselerek 338. sıraya yükseldi. Xiaomi, Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index ve Hang Seng China 50 Index listelerinde yer almaktadır.
Xiaomi hakkında daha fazla bilgi için https://blog.mi.com/en/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
Yorum Yap