Ana sayfa Foto Galeri Michelin Adam”ın öyküsü…

Michelin Adam”ın öyküsü…

0

Michelin lastiklerinin logosundaki “Michelin Adam”ı muhakkak herkes merak etmiştir. Nerden geldiği, neyi temsil ettiği şimdiye kadar logoyu tasarlayan kişinin bildiği bir olarak kaldı bugüne kadar.

Michelin’in bu logosundaki adamın öyküsünü elbette sizler de merak etmiştiniz. İşte, Michelin Adam’ın öyküsü:

Dönemin şartları gereği, firmalar daha dominant, daha hakimiyet kuran bir pozisyonda olduklarına inanıyordu. özellikle müşterilerinin üzerinde otorite kurmak, firmaların ilk hedefiydi. İşte bu strateji ile tasarlanan bir Michelin Adam ve reklamı.

 

Michelin Adam, 1914 yılında daha sempatik olarak tasarlanmış. Ancak, halen müşterilerinin üzerinde hakimiyet üzerinden reklam stratejisi geliştirildi.

 

Michelin Adam, bugünki görüntüsüne daha da yaklaştı. Sosyal mesajdan öte, bir logotype olarak reklam afişi.

 

1978’den bir Michelin Adam. Daha rekabetçi, daha agresif ancak; müşteriye “çözüm” üreten bir Michelin reklamı.

 

1975’den bir Michelin reklamı. Michelin Adam daha “sevecen” görünürken, “daha uzun hayat için Michelin’i tercih edin” mesajlı algı operasyonu.

 

Logotype’dan oluşan bir Michelin Adam ve logosu… Sene, 1970’lerin başı

 

İlistrasyon olarak tasarlanan bu afiş, algı yönetimi olmaksızın “çalışkanız” mesajlı bir reklam ürünü.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here