Yıllardır geliştirilen Lost Soul Aside nihayet çıkış tarihine kavuştu. 29 Ağustos’ta PS5 ve PC için piyasaya sürülecek oyun, ilk bakışta etkileyici animasyonlar ve hızlı tempolu dövüş sahneleriyle dikkat çekse de, geliştirici Yang Bing’in “AA bir oyun” tanımıyla satış fiyatı arasındaki uyumsuzluk oyuncular arasında tartışma başlattı. Sony’nin oyuna 59.99 dolar/sterlin fiyat biçmesi, birçok kişiye göre projenin en büyük handikapı olabilir. Oyunu önceden deneyimleyen içerik üreticisi Lunatic Ignus’a göre, savaş mekanikleri zaman zaman “ucuz hissettiriyor” ve animasyonlar yeterince güçlü değil.
Lost Soul Aside Fiyatı İle Beklentileri Aşabilecek Mi?
Oyun, iki saatlik bir demoda birden fazla boss savaşını ve açılış bölümünü sunuyor. Ancak bazı oyuncular, oyunun genel başarısını fiyat etiketinin gölgeleyeceğini düşünüyor. Yine de yapım, Çinli oyuncular arasında büyük bir merak uyandırmış durumda.

Görüntüleri izleyenler arasında olumlu yorumlar da mevcut. Özellikle görsel atmosferi ve dövüş sahnelerinin temposu beğenilirken, “darbe hissi” eksikliği bazı oyuncuların dikkatini çekti. Karakter aksiyon oyunlarında bu hissiyatın önem taşıması, oyunun başarısını doğrudan etkileyebilir.
Lunatic Ignus’ın aktardığı bir başka detay ise oyunun göründüğünden daha geniş bir yapıya sahip olması. Final Fantasy 7 Remake ile karşılaştırma yapan Ignus, bir şehirde dolaşılabildiğini, çeşitli dükkânlar ve etkileşime girilebilecek NPC’lerin bulunduğunu belirtti. Bu da oyunun yalnızca savaş mekaniklerinden ibaret olmadığını gösteriyor.
Uzun süredir geliştirilen ve birçok kez ertelenen Lost Soul Aside, bu defa gerçekten oyuncularla buluşacak gibi görünüyor. Ancak oyun, hem sunumu hem de fiyatıyla beklentileri karşılayabilecek mi, bunu zaman gösterecek.








Yorum Yap