Ana sayfa Haber Lexmark yeni logosunu tanıttı

Lexmark yeni logosunu tanıttı

0

 

1991 yılında IBM’den ayrılmasıyla birlikte daha da aktif olan Lexmark, bireysel ve kurumsal ihtiyaçlara yönelik, masraf düşürücü görüntüleme ve baskı çözümleriyle sektörün tercih edilir markası hale geldi.  Lexmark, günümüz itibariyle 170’i aşkın ülkede satış gerçekleştiriyor ve istatistiklere göre toplam baskı yönetimi alanında “lider” olarak kabul ediliyor. Firmanın yenilenme süreci, kendi donanım anlayışının oldukça ötesine yönelmiş bir süreci ifade ediyor. Bugün Lexmark, MPS, akıllı veri yakalama, kurumsal içerik yönetimi, sağlık sektörü içerik yönetimi, finansal işlem otomasyonu ve içerik aramayı da içeren pazarda çözümlemelerine devam ediyor.

Bugün itibariyle yenilenen yeni Lexmark logosu, Lexmark’ın geleneksel elmas desenli logosunun sürekliliğini ve açıklığını, değerini yansıtıyor. Tipografi sanatçıları, logotype sanatçıları yeni logoyu Lexmark‘ın yeni çalışma prensiblerine, hizmet yelpazesine, yeni ürünlerine yönelik tasarlandı ve temsilen tasarlandı.

Lexmark‘ın artık yeni söylemi “olasılıklara kapı açın” olarak belirlendi. Bu slogan, kullanıcıları daha kapsamlı teknoloji ve çözüm yelpazesine yeni fırsatlar açıldığına dair Lexmark‘a davet ediyor. Perceptive Software piyasaya Lexmark olarak sunulacak, yazılım ürünleri ise (Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture ve Perceptive Search gibi)  Perceptive adını kullanmaya devam edecek.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here