Ana sayfa Haber Kodak yeni stratejilerini açıkladı

Kodak yeni stratejilerini açıkladı

0

Kodak, çevrimiçi-perakende tabanlı fotoğraf baskısı ile masaüstü inkjet baskı hizmetlerine odaklanacak…
 

Eastman Kodak Company, stratejik gözden geçirme sürecinin ve en değerli iş kolları aracılığıyla sürdürülebilir karlılığı desteklemeye karşı duyduğu bağlılığın bir sonucu olarak dijital fotoğraf makineleri, cep video kameraları ve dijital fotoğraf çerçevelerini içeren özel kayıt cihazları işine 2012’nin birinci yarısından itibaren aşamalı olarak son vermeyi planladığını duyurdu. Kodak şu anda mevcut bulunan marka lisans programını genişletecek ve fotoğraf makineleri için lisans sahipleri aramaya başlayacak. Bu karara göre Kodak Tüketici İş Kolu, çevrimiçi ve perakende tabanlı fotoğraf baskısı ile masaüstü inkjet baskı hizmetlerini kapsayacak.
 

Kodak perakende ortaklarıyla irtibat kurdu ve ortaklarıyla birlikte düzenli bir geçiş süreci sağlamak üzere çalışmalarına başladı. Kodak, ilgili tüm ürün garantisi yükümlülüklerini yerine getirmeye, fotoğraf makineleri, cep video kameraları ve dijital fotoğraf çerçeveleri için servis vermeye devam edecek. Kodak, Tüketici Segmenti iş kollarına ek olarak Dijital ve İşlevsel Baskı, Kurumsal Hizmetler ve çözümler ile Grafik, Eğlence ve Ticari Filmler birimlerini içeren bir Ticari Segmente sahip. Kodak”ın dijital iş kolları bugün toplam gelirin yaklaşık dörtte üçünü oluşturuyor.
 

Tüketici İş Kolları Başkanı ve Kodak Baş Pazarlama Sorumlusu Pradeep Jotwani şu açıklamalarda bulundu: “Kodak”ın stratejisi, bir süreliğine ürün portföyü, coğrafyalar ve perakende mağazalarındaki katılımımızı azaltarak, kayıt cihazları alanında marjları iyileştirmek oldu. Bugün yapılan duyuru, endüstri trendlerine ilişkin analizlerimize dayanarak bu sürecin mantıksal bir şekilde uzatılmasına işaret ediyor.”

 

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here