Vefa Tarhan tarafından Kasım 2018 yılında uluslararası bir ortak girişim olarak kurulan Keenetic, internet ve bilişim sektörünün tecrübeli ismi haline gelerek Türkiye’de sevilen bir marka haline geldi. Şirket, kullanıcıların gönlünde giderek daha fazla yer edinmek için yeni organizasyon yapısıyla Marka ve Pazarlama yönetimini güçlendirdi.
Keenetic Türkiye‘nin yeni Marka ve Pazarlama Müdürü olan Dr. Çiçek DOĞAN, sektörde tanınan bir isimdir. Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi’nde Maliye ve Çalışma Ekonomisi & Endüstri İlişkileri Bölümlerinde çift anadal programıyla tamamladı. Lisansüstü eğitimini İstanbul Üniversitesi Uygulamalı İletişim, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda, doktorasını ise Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünde tamamladı. Uzmanlık alanı Sorun Yönetimi dalında uluslararası çalışmalara imza attı.
Halen post doktora çalışmalarına devam eden Dr. Çiçek Doğan, aynı zamanda akademik hakemlik yapmaktadır. İş yaşamına Accenture-Unilever ortaklığında iç iletişim ve etik yönetimi uzmanı olarak adım atan Dr. Çiçek Doğan, bu alandaki deneyimlerini bilişim ve farklı sektörlerde de sürdürmüştür. Uzun süre Zyxel Türkiye’de kurumsal iletişim ve reklam uzmanı olarak görev yaparak kurumsal iletişim stratejisi, dijital pazarlama ve sosyal sorumluluk alanında birçok farklı çalışmaya öncülük etmiştir. Ayrıca 2014-2019 yılları arasında Platin Bilişimde Marka ve Pazarlama Müdürü, ardından Ethica Sağlık Grubunda İletişim Direktörü olarak çalışmıştır. Dr. Çiçek Doğan, aynı zamanda Arizona’da SFER yayınlarına aktif yazar ve araştırmacı olarak katkıda bulunmaktadır.
2020 yılında Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü olarak Vitel ve Inforte gibi distribütörlerin bünyesinde görev yapan Dr. Çiçek Doğan, ardından Destek A.Ş.’nin pazarlama çalışmalarını yönetti. Kendisinin “Pau Şatosu” adında bir fantastik romanı bulunmaktadır.
Dr. Çiçek Doğan, yeni göreviyle ilgili olarak; “Pazarlama dünyası sürekli değişiyor ve kendini yeniliyor. Bu dinamiklere uyum sağlayan kurumlar bu dünyada başarılı olabiliyor. Klasik ve dijital stratejilerin birleştiği bu yeni yaklaşımda, tüm araçları doğru ve yenilikçi bir şekilde kullanarak verimliliği artırmak önemlidir. Keenetic, canlı ve yenilikçi bir marka. Metrik fonksiyonlu pazaryeri temelli yaklaşımımızla markamızı geleceğe başarılı ve güçlü adımlarla taşımayı hedefliyoruz.” şeklinde açıklamalarda bulundu.
Keenetic Hakkında:
Hakkımızda: Keenetic, nihai kullanıcı istek ve ihtiyaçları dikkate alan iddialı ve yenilikçi Akıllı Router (Smart Router) üreticisi ve geliştiricisi olarak 2010 yılında kuruldu. Keenetic’in temel misyonu, akıllı evler ve ofisler için üstün kablosuz performans sunan, aynı zamanda gelişmiş yazılım gücüyle güvenli, kolay yönetilebilir birçok gelişmiş özellikleri barındıran router cihazları üretmektir. Keenetic ürünleri, yüksek donanım ve yazılım özellikleri sayesinde sorunsuz çalışarak mutlu müşteriler yaratırken aynı zamanda ulaşılabilir fiyatlara sahiptir. Kurulduğu günden itibaren gerek müşteri isteklerini dinleyerek gerekse güncel ihtiyaçları en iyi şekilde tanımlayarak en teknolojik ürünleri en iyi destek alt yapısıyla vermeyi hedefler. Müşteri ihtiyaçlarını sürekli olarak analiz eder.
Sahip olduğu esnek ve modüler yazılım mimarisi sayesinde ürünlerin müşteri deneyimi ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli geliştirilmesini sağlar. Keenetic, ev ve ofis internet teknolojilerinde 20 yılı aşan tecrübeli kişiler tarafından yönetilmektedir. Bu deneyim, rekabetin yüksek olduğu, müşteri taleplerinin sürekli değiştiği ve ürün fiyatlarının dinamik olduğu pazarlarda kazanılmıştır. Rekabetin bu denli yüksek olduğu bir pazarda büyümenin Keenetic markasını küresel ölçekte hazır, iyi ve adil bir ticari ortak haline getirdiğine inanıyoruz.
Ülkemizde, Keenetic İletişim Teknolojileri Bilişim Pazarlama ve Danışmanlık A.Ş. internet ve bilişim sektörünün tecrübeli ismi eski Zyxel Türkiye Genel Müdürü Vefa Tarhan tarafından Kasım 2018 yılında uluslararası bir girişim çerçevesinde JV (Joint Venture) olarak kuruldu.