İşletmeler için Twitter Blue planı yakında kullanıma sunuluyor. Sosyal medya şirketini satın almasından bu yana platform üzerinde pek çok düzenleme yapılmasını sağlayan Elon Musk, geçen günlerde kullanıcıların isimlerinin yanında mavi tik görünmesine imkân sunmaya başlamıştı.
Birkaç dolar karşılığında alınabilen Twitter Blue aboneliği üzerinde yapılan değişiklikle birlikte dolandırıcılar mavi tik almış ve gerçek markaları taklit etmişti. Bu da Twitter kullanıcılarının markalara olan güvenini sarsmıştı.
Twitter, bunun üzerine doğrulama sürecinde yeni bir değişiklik yaptı. Bu değişiklikle beraber kullanıcılar yine mavi tike sahip olabilse de gerçek markaların doğrulama rozeti farklı renkte görünmeye başladı.
Şirket, Twitter üzerinden müşterilere ulaşmak isteyen işletmeler için yeni bir abonelik planı sunuyor. Twitter Blue for Business planını kullanacak olan işletmeler birtakım avantajlar elde edecek.
İşletmeler İçin Twitter Blue Ne Sunuyor?
Yeni Twitter Blue planı, şirketlerin ilişkili hesaplarını birbirine bağlamasını mümkün kılacak. Örneğin X firmasının Türkiye sayfası ana hesaba bağlanabilecek. Bir hesaba bağlanan yan hesapta renkli tikin yanında ana şirketin profil fotoğrafını içeren küçük bir rozet de bulunacak.
Twitter Blue for Business önce seçilmiş bazı şirketleri kapsayacak şekilde test edilecek. Daha sonra her işletme için kullanıma sunulacak. Bu sürece erken erişim imkânına sahip olmak isteyen şirketler, bir form doldurarak talepte bulunabiliyor. Bir süre sonra bu sürece katılması uygun görülen kuruluşlar listeye eklenecek.
Yorum Yap