ABD”de tüketici alışkanlıkları ilk etapta “kalite” diyor |
Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), Amerikan pazarını kapsayacak şekilde bir tüketici alışkanlıkları araştırmasını basınla paylaştı. Buna göre Haziran ayı içerisinde satın alınan iPhone”ların yüzde 48″i önceki nesil iPhone versiyonlarını kapsıyor. Bu oran iPhone 5″in piyasaya çıktığı ilk zamanlarda yüzde 68″lere ulaşan genel satışları kapsama oranının yüzde 52″ye gerilediği anlamına geliyor. Bununla birlikte Haziran ayında yüzde 52 oranında iPhone 5 satılırken, yüzde 30 oranında iPhone 4S satıldı; iPhone 4 ise yüzde 18″lik payıyla eski olmasına rağmen bir teknoloji ürününün ne ölçüde güncel kalabileceğini gözler önüne serdi. |
![]() |
64GB”lık iPad yüzde 2 pazar payında kaldı
Retina ekranlı MacBook Pro zirvede |