Ana sayfa İnternet İnternetin lideri öğrenciler!

İnternetin lideri öğrenciler!

0

IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye”nin İnternet ölçümleme Araştırması”na katılan gençlerin yüzde 69’u öğrenci, yüzde 23’ü çalışan, yüzde 8’i ise işsiz

IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye”nin İnternet ölçümleme Araştırması göre, 12-25 yaş arasındaki grubun, % 48″i erkek ve % 52″si kadın katılımcılardan oluşuyor. Yaş gruplarına bakıldığında % 44″ü 12-17 yaş aralığında, % 33″ü 18-21 yaş aralığında ve %23″ü 22-25 yaş aralığında katılım gösteriyor.

Araştırmaya katılım gösteren bu kitle yalnızca gençliğe yönelik markaların hedef kitlesi olmakla kalmayıp, kısa bir süre sonra büyüyecek ve hedef kitle haline gelecek alışverişte karar verici olacak kitleyi oluşturuyor. Marka yetkililerinin, medyayı çok farklı tüketen, her dijital kanaldan Internet”e giren ve imkanlarının sağladığı her fırsatta online yaşayan bu kitleyi yakından tanıması kaçınılmaz hale geliyor.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here