Instagram Reels Yeni Reklam Özellikleri

Facebook, hikayeler için yeni bir sticker reklam uygulaması test ediyor. Şirket aynı zamanda bünyesinde olan Instagram Reels için de yeni bir reklam uygulaması planlamış. TikTok benzeri videoların olduğu Reels videoları arasında yorum yapıp beğenebileceğiniz reklamlar olacak.

Instagram Reels  için yeni reklam uygulamasında neler var?

Facebook’un yapmayı planladığı bu yenilik, içerik üreticilerinin de işine yarayacak gibi duruyor. Facebook’un yaptığı açıklamalarda, yeni reklam uygulamalarının nasıl olacağını anlattı. Söylediklerine göre, tıpkı Reels videoları gibi reklamlar da 30 saniye kadar olacak. Üstelik izleyiciler bu reklamları beğenip yorum yapabilecekler. Fakat isterlerse bu reklamları izlemeden geçebilecekler.

Apple, iPhone 12 ve iPhone 12 mini’yi mor renkte tanıttı! İşte fiyatı…

Aynı zamanda Facebook’un açıklamalarına göre, reklam verenler, verecekleri reklamın hangi kategorideki videolarda çıkacağını seçebilecek. Bu yenilikler, reklam verenler için oldukça kullanışlı ve yararlı olacağa benziyor.

Sticker şeklinde reklam verilecek

"<yoastmark

Bunların dışında, yeni “sticker” reklam uygulaması da söz konusu. Bunun çalışma şekli ise şöyle: içerik üreticileri, reklam verenlerin hazırladığı stickerları Facebook hikayelerine yerleştirebilecek. Böylece, takipçiler bu reklamlara tıklayıp bir şeyler satın aldığında, içerik üreticisine de komisyon kazandırmış olacaklar. Bu uygulama ürün yerleştirme ve sponsorluğa oldukça benziyor.

Şirket yetkilisinin söylediğine göre, bu uygulamalar ile planladıkları şey yenilikçi bir şekilde hem içerik üreticilerinin para kazanmasını sağlamak, hem de markaların daha fazla kullanıcıya ulaşma imkanı. Söylediklerine göre, zaten çok izlenen bu video arası reklamları, daha da kullanıcıya ve reklam verene yararlı hale getirmeyi amaçlıyorlar.

Yeni Instagram Reels reklamları

Facebook, Spotify ortaklığını yeni “Boombox” projesiyle genişletiyor

Facebook, sticker reklam uygulamasını gelecek haftalarda Facebook hikayelerinde test edeceğini bildirdi. Şirket, önümüzdeki haftalarda bu uygulamayı Hindistan, Almanya, Brezilya ve Avustralya’daki kullanıcılar ile test edeceklerini bildirdi. Önümüzdeki aylarda ise diğer ülkelerin kullanımına açmalarını bekleyebiliriz.

Exit mobile version