Instagram’da gönderiyi hikayene ekle çıkmıyor mu? Bu oldukça can sıkıcı bir sorun olmalı çünkü Instagram kullanan sosyal medya kullanıcılarının büyük bir kısmı beğendiği ve takipçilerinin de görmek istediği gönderileri hikâye olarak paylaşmak ister.
Neyse ki bu sorunu çözmeniz için başvurabileceğiniz pek çok yöntem mevcuttur. Aşağıda yer alan çözüm yollarına başvurarak siz de bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz.
Gönderiyi Hikayene Ekle Çıkmıyor, Çözüm Yolları Neler?
- Uygulamayı güncelleyin.
- Uygulamayı resmî uygulama mağazasından indirin.
- Instagram’ı silip yeniden yükleyin.
- Başka bir cihazda oturum açın.
Gönderileri hikayenize ekleyemiyor musunuz? Bu sorunu düzeltmek için başvurabileceğiniz yöntemler bu şekildedir. Gelin, bu yöntemleri tek tek ele alalım.
Uygulamayı Güncelleme
Instagram’ın eğer eski sürümünü kullanıyorsanız bu tür sorunlar karşınıza çıkabilir. iOS kullanıyorsanız App Store’dan, Android kullanıyorsanız da Google Play Store’dan Instagram’ın sayfasını açın ve “Güncelle” butonunun olup olmadığını kontrol edin.
Bu butonu görüyorsanız üzerine dokunarak uygulamayı güncelleyin. Bu butonu göremiyorsanız uygulama zaten günceldir.
Uygulamayı Resmî Uygulama Mağazasından İndirme
Instagram’ı eğer Play Store ya da App Store gibi resmî uygulama mağazalarından indirmek yerine üçüncü taraf bir uygulama mağazasından indirdiyseniz uygulamayı kullanırken çok sık bir şekilde hata alabilirsiniz.
Sorun yaşamamak için resmî olmayan yerden indirdiğiniz uygulamayı kaldırın ve resmî uygulama mağazasından Instagram’ın resmî sürümünü indirin.
Instagram’ı Silip Yeniden Yükleme
Uygulama verileri ile ilgili bir sorun söz konusu ise Instagram uygulamasını güncellemek tek başına yeterli olmayabilir. Bu yöntemi uyguladıktan sonra bile sorun devam ederse Instagram’ı cihazınızdan tamamen kaldırmalı, daha sonra uygulamayı yeniden yüklemelisiniz.
Bunun için şu adımları takip edebilirsiniz:
- Instagram uygulamasının simgesine basılı tutun.
- “Kaldır” seçeneğine basarak uygulamayı silin.
- Play Store ya da App Store’a girin.
- Instagram’ın sayfasına gidin.
- “Yükle” butonuna basarak uygulamayı yeniden indirin.
Başka Bir Cihazda Oturum Açma
Bu sorun bazen cihazdan da kaynaklı olabiliyor. Bu yöntemi uygulamak için ne yazık ki başka bir cihaza daha ihtiyacınız var. Başka bir cihazdan hesabınıza giriş yapıp bir gönderiyi hikâyenizde paylaşmayı deneyin. Bu adımları takip ettiğinizde hiçbir sorunla karşılaşmazsanız bu, sorunun cihazınızda olduğu anlamına gelir.
Bu durumda öncelikle cihazınızı yeniden başlatın. Sorun devam ederse sorunu Instagram’a bildirebilirsiniz.