HP, Microsoft Hololens 2 İle HP xRServices Desteğini Duyurdu

HP yeni nesil yazıcılardaki en son yenilik olan ve Microsoft Hololens 2 tarafından desteklenen HP xRServices'ı duyurdu.

Microsoft Hololens 2 tarafından desteklenen HP xRServices, yeni nesil yazıcılar için müşteri desteği sunuyor. Yeniliğe yatırım yapmaya ve giderek sanallaşan bir gerçek dünyada müşterileri desteklemeye devam eden iş birliği; HP xRServices ve Microsoft Hololens 2 üzerinden müşterilerin karma gerçeklik aracılığıyla HP mühendisleriyle anında bağlantı kurabilecekleri bir sanal-gerçek dünya karması oluşturacak. Baskı işleminin herhangi bir noktasında, herhangi bir konuda ihtiyaç duyulduğunda tavsiyelerde olacak.

Microsoft Hololens 2 başlığını takan ve HP xRServices çözümü tarafından desteklenen kullanıcılar; süreç boyunca onlara rehberlik edecek sanal bir danışmanın fiziksel olarak orada olduklarını hissedecekler. Böylece, uzun servis çağrılarında zaman kaybı olmuyor. Ayrıca çözümler hızlanıyor ve kesinti süresi minimuma indiriliyor.

Tüm HP Endüstriyel Yazıcılar donanımıyla uyumlu olan bu teknolojinin kullanıcıları; aşinalık düzeyi fark etmeksizin sanal HP mühendislerinin adım adım yönlendirmesi; yönergeleri ve anında çözülmesi gereken sorunlara öncelik tanıması sayesinde hızlıca eğitimi olacak. Hatta görevlerini yerine getirmeye hızlı bir şekilde adapte olacak. Yöneticiler ise, HP’nin Print OSx’inden yararlanarak gelecekte daha optimize ve verimli üretimi sağlamak için yapılan işlerden elde edilen verilerin; satış verileriyle nasıl birleştirilmesi gerektiğini açıkça görecekler.

HP, XRServices İle Sorunları Hızlı Bir Şekilde Çözecek

Şu anda HP’nin programın beta sürümünde seçili müşteriler tarafından kullanılan Microsoft Hololens 2 tarafından desteklenen HP xRServices sorunları hızlı bir şekilde çözmenin yanı sıra aynı zamanda şunları sağlıyor:

Daha az yüz yüze toplantı veya seyahat ihtiyacı: HP xRServices’in eksiksiz baskı araç takımı, adım adım rehberlikle ihtiyaç duyulan her şeyi sağlıyor.
Daha Fazla Destek: Sanal asistanlar sayesinde müşterilerin artık her türlü sorun çözümü, sıkıntı giderilmesi veya tavsiye ihtiyacı olduğunda onları yönlendirecek. Bu sayede her zaman yanlarında olan ikinci bir rehber gibi duracaklar.
Daha hızlı eğitim süreci: Yeni çalışanlara adım adım destek sunarak ve “gerçek” işlemlerin sanal ortamda eksiksiz simülasyonunu yaparak eğitim sürecini hızlandırıyor.

Müşteri İhtiyaçları Ön Planda

Microsoft’un Kurumsal Başkan Yardımcısı ve COO’su Tracy Galloway, “HP her zaman müşteri ihtiyaçlarını ön plana çıkararak teknolojiyi öne sürüklüyor. Ayrıca bilinenleri yeniden icat ediyor. Microsoft’un karma gerçeklik çözümleri ise; insanlar arası etkileşimin değiştirilmesine yardımcı olan somut bir mekanizma ortaya çıkarıyor. HP ile Microsoft’un hizmet anlayışını yeniden icat etmek için iş birliği yapması açık ve net bir başarı formülüydü. HP’nin xRServices ve Microsoft’un HoloLens 2 ile Uzaktan Yardım uygulamalarının HP’nin destek işlemlerine kolaylık ve rahatlık getireceğinden ve bütün endüstride pozitif değişiklik için tetikleyici bir güç olacağından eminiz” dedi.

“Microsoft İle Çalışmak En Doğru Çözümdü”

HP Indigo ve WW Industrial Go to Market Genel Müdürü Haim Levit ise; “dijital baskının katlanarak artması ve dolayısıyla sektörü beslemesiyle birlikte müşterilerin servis çağrılarını çözümlemek; daha yüksek üretim koşullarını karşılamak için zamanları daha kısıtlı oluyor. Sürekli gelişen iş ve çalışma ortamında hizmet sunma şeklimiz sürekli değişiyor. Bu projede Microsoft ile çalışmak en doğru çözümdü. Müşterilerimize sadece zaman kazandırmak yerine aynı zamanda gelir fırsatlarını görüp değerlendirebilen bir çözüm sunarak sektördeki hizmet anlayışını yeniden tanımlıyoruz. Sanal ve fiziksel dünyalarda müşterilerimizin üretim ihtiyaçları değiştikçe onları dinlerken ve onlarla birlikte çalışırken; sektördeki en yenilikçi çözümleri sunmaya devam ediyoruz” dedi.

Benson Entegre Pazarlama Çözümleri CEO’su Brian Benson, beta programının bir parçası olmak hakkındaki düşüncelerini paylaşıyor; “Bir HP Indigo 12K Dijital Baskı Makinesine yatırım yapan ABD merkezli Benson Integrated Marketing Solutions, yeni hizmeti deneyen ekiplerden biriydi. Operasyon ekibimizin HP tarafından bu beta programı için seçilen olması bana gurur veriyor. Operasyon ekibimizin yepyeni teknolojileri benimseme konusundaki kararlılığının bir başka örneğidir. Bu teknoloji, müşteriler için hizmet dışı kalma süremizi en aza indirirken; yaptığımız bakım ve tamir işlemlerini kolaylaştıracak.”

HP xRServices Fujiplus Tarafından Kullanıldı

Japonya’daki Fujiplus Inc. Ve HP Indigo 12k Dijital Baskı Makinesi; Microsoft Hololens tarafından desteklenen HP xRServices’i deneyen bir diğer firma. Fujiplus Inc.’in sözcüsü, “HP xRServices gelecekçi bir teknoloji… Bu nedenle bize çok çekici geliyor. HoloLens ve HP’nin uzaktan desteği sayesinde yaşadığımız sorunların temel nedenlerini hızlıca tanımlayabiliyoruz. Ayrıca etkili bir şekilde çözebiliyoruz. Daha şimdiden xRServices’i kendi kendimize bakım yapmak ve parçaları değiştirmek için kullandığımızı görüyoruz. Bu baskı operasyonlarımızın öngörülebilirliği konusunda bize büyük bir güven veriyor” dedi.

HP xRServices İle İlgili Öne Çıkanlar

Exit mobile version