Ana sayfa Haber haTTa Çözüm ile arıza ve nakillere hızlı müdahale

haTTa Çözüm ile arıza ve nakillere hızlı müdahale

0

Türk Telekom kullanıcıları i.in yeni bir hizmet yarattı: “haTTa çözüm”
 

Arıza, tesis ve nakil taleplerini karşılamada müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan “haTTa çözüm” projesini Ocak ayında beş  ilde uygulamaya koydu. “haTTa çözüm”, Ağustos ayında tüm Türkiye’de yaygınlaştırılacak.

“haTTa çözüm” projesiyle, bugüne kadar müşterilerden gelen telefon hatlarına ilişkin arıza, tesis ve nakil taleplerini saha görevlilerine yazılı olarak ileten sistem, artık bu talepleri görevlilere  elektronik ortamda iletecek şekilde, teknoloji destekli olarak yeniden yapılandırılıyor.  “haTTa çözüm” projesi hakkında bilgi veren Türk Telekom Erişim Direktörü Bülent Hasenekoğlu, “Proje öncesinde bir telefon arızası ortalama 6 saatte giderilebiliyordu. Projenin devreye girmesi ile bu süre uygulamanın başladığı illerde yaklaşık 4 saate indi. Proje tüm Türkiye”de uygulanmaya başlandığında 158 bin saat zaman tasarrufu sağlanacak” dedi.

 Yeni uygulamada, “Saha İş Gücü ve Filo Takip Yönetim Sistemleri”nin hayata geçirilmesiyle, saha ekipleri iş emirlerini internete bağlanma özelliği bulunan “akıllı telefon” olarak da nitelendirilen PDA telefonlar üzerinden alıp en  kısa zamanda işlemin yapılacağı adrese ulaşıyorlar. İş  kapatma işlemini de yine bu telefonlar ile yapılıyor.  Böylece, gün içinde müşteriden gelen talepler ertesi güne sarkmadan yerine  getiriliyor, gelen arıza bildirimleri ile yeni hat açma ya da hattın nakil işlemi saatler içinde çözülebiliyor. 
“haTTa çözüm” projesi kapsamında, ilk uygulama, Ocak ayı içinde Ankara, İstanbul, İzmir, Konya ve Kayseri’de başladı. Sistem, Nisan ayında Trabzon, Samsun, Diyarbakır, Gaziantep, Adana, Mersin, Antalya, Muğla, Manisa, Balıkesir, Bursa, Eskişehir ve Kocaeli”de de uygulamaya alınacak. Haziran ayında toplam 45 ilde,  Ağustos ayında ise tüm Türkiye’de yaygınlaştırılacak. 

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here