Google, Drive’daki Kayıp Dosya Sorununu Araştırıyor

Google, Drive'ın masaüstü uygulamasında görülen kayıp dosya sorununu doğruladı ve sorunun araştırıldığını söyledi.

Google, Drive'daki Kayıp Dosya Sorununu Araştırıyor

Google Drive kullanıcılarının önemli bir kısmı, geçen birkaç gün içinde Drive’da depoladığı bazı dosyaların kaybolduğunu fark etti. Google, masaüstü uygulamasından kaynaklanan sorunun araştırılmakta olduğunu açıkladı.

Google Drive kullanıcıları, aylardan hatta yıllardan beri depolanan dosyaların birden kaybolduğunu keşfetmişti. Masaüstü uygulamasından kaynaklı olduğu düşünülen sorun, hesaptaki önemli dosyaların yok olmasına ve neredeyse hesabın Drive’a hiç dosya yüklenmediği ilk günkü hâline geri dönmesine yol açıyor.

Google, Drive’daki Kayıp Dosya Sorununu Doğruladı

Google, topluluğa yönelik yapılan açıklamada kayıp dosya sorununu resmî olarak kabul etti ve sorunun masaüstü uygulamasından kaynaklandığını doğruladı.

Şirket, hata ile ilgili önemli herhangi bir ayrıntı vermese de Drive’ın masaüstü sürümünü kullananlardan sadece bazılarının sorun ile karşılaştığını ve problemin muhtemelen yakın zamanda kullanıma sunulan 84.0.0.0 sürümle ilgili olduğunu söyledi. Google hâlâ sorunu araştırıyor. Dolayısıyla henüz çözüm aşaması hakkında pek bir açıklama yok.

Google, kullanıcılara Drive’ın masaüstü uygulamasını kullanmayı bırakmamalarını, hesap ile bağlantının kesmemelerini, veri klasörünü silmemelerini ya da taşımamalarını (Windows: AppData\Local\Google\DriveFS – macOS: Application Support/Google/DriveFS) ancak cihazda yeterli alan varsa Google dosyaların bir yedeğini almasını öneriyor.

Google’ın açıklaması oldukça kısa ve problemin ne zaman giderileceği ile ilgili hakkında kullanıcılara pek fazla bilgi sağlamıyor. Bununla birlikte gelecekte sorunla ilgili daha fazla bilgi paylaşılarak kullanıcıları bilgilendirmeye devam edileceğine işaret ediyor.

Peki, siz bu sorun ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmından paylaşabilirsiniz.

Exit mobile version