Google”ın, Türkiye”deki çevrimiçi perakende sektörünü ve tüketicilerin internet”teki alışveriş davranışlarını mercek altına alan “Thinkretail” araştırma sonuçları açıklandı
|
Araştırmaya göre, son yıllarda hızla artış gösteren alışveriş ve fırsat siteleri ile birlikte tüketicilerin internetten alışverişe olan ilgisinin arttığı dikkati çekiyor. Araştırmaya göre tüketici artık markalar ve mağazalara kolay erişim yollarını tercih ediyor.
|
![]() |
Türkiye İstatistik Kurumu”nun her yıl yaptığı Hane Halkı Bilişim Teknolojileri Kullanım anketi sonuçlarına göre, internetten alışveriş yapma oranı her yıl hızlı bir ivme göstererek 2011 yılında %18,6 seviyelerine ulaştı. Google”ın Perakende Sektörüne yönelik gerçekleştirdiği son araştırmada da tüketici satın alma alışkanlıklarındaki değişim dikkat çekiyor. Tüketici “Konforlu alışverişin” peşinde |
![]() |
İnternette Anneler çok Araştırıyor İnternetten Alışverişte çekincede Güvenlik Artık 1 Numarada Değil |
![]() |
Türk kullanıcısının en çok tercih ettiği ve araştırma şekli ise arama motorları ve mağazaların web sayfaları |
|