Gmail Reklam Sayısını Arttırıyor: E-Postaların Arasına Bile Girecek

Gmail reklam sayısını arttıran bir hamle yapıyor. Bazı kullanıcılar, e-postaların arasına giren reklamlar olduğunu keşfetti.

Gmail reklam

Gmail reklam sayısını arttıracak bir adım atıyor. Dünyanın en çok kullanılan çevrim içi hizmetlerini sunan Google’ın gelirinin önemli bir kısmını reklamlar oluşturuyor. Bu hizmetlerin büyük bir kısmında reklamlar kilit bir rol oynuyor.

Kullanıcıların her gün düzenli olarak kullandığı Google arama motoru ve video paylaşım platformu YouTube da dahil olmak üzere hemen hemen her hizmette çok sayıda reklama rastlanabiliyor. Google’ın reklam içeren hizmetlerinden biri de Gmail ama bu hizmette yer alan reklamlar çoğu kullanıcı tarafından rahatsız bulunmayacak kadar dengeli yerleştirilmişti.

Kullanıcılara şimdiye kadar “Tanıtımlar” kısmından reklamlar gösteriliyordu. Son gelişmelere bakılacak olursa Google, bu gibi reklamların Gmail’de daha çok görülmesine neden olan bir değişiklik yapıyor.

Gmail Reklam Sayısını Nasıl Arttıracak?

9to5Google tarafından aktarılan bilgilere göre mobil cihazlardan başlayarak Gmail’in “birincil” bölümünde artık reklamlara yer verilecek. “Birincil” bölümü, promosyonlar ve sosyal bölümlerinden farklı olarak uzun bir zamandan beri reklam içermeyen tek bölümdü.

Twitter’da ekran görüntüsü paylaşan çok sayıda kişi, Google’ın normalde gösterdiği iki reklamdan daha fazla reklam gösterdiğini gözler önüne seriyor.

Bu kullanıcılardan biri olan “rohallma” kullanıcı adına sahip bir kişi, e-postalarını kontrol altında tutmak için çok çalışan bir kişi olarak Gmail’in gelen kutusuna rastgele reklamlar koyması karşısında şaşkınlığını dile getirdi.

Konu ile ilgili paylaşımda bulunan pek çok kullanıcı, reklamların en üstte olması gerektiğini düşünüyor ve bu konuda Google’a çağrıda bulunuyor.

Exit mobile version