Yaklaşık iki yıl sonra Sucker Punch, Ghost of Tsushima için planlanan son yamayı yayınladı. Şirket “Şu anda herhangi bir ek yama üzerinde aktif olarak çalışmadığını” söyledi.
PlayStation LifeStyle tarafından bildirildiği üzere Sucker Punch, Ghost of Tsushima’nın 2.18 Yaması notlarıyla ilgili haberleri paylaştı. Dolaylı olarak duyurulmamış bir sonraki projesinin ne olacağı konusunda tam gaz ilerlediklerini söyledi.
Sucker Punch, “Şu anda herhangi bir ek yama üzerinde aktif olarak çalışmıyorken, topluluk tarafından yürütülen Gotlegends alt düzenlemesi hakkındaki geri bildirimleri ve ortaya çıkan yüksek öncelikli hatalar veya sorunlar için Twitter’da @SuckerPunchProd’a gönderilen mesajları izlemeye devam edeceğiz. Lansmandan bu yana aldığımız inanılmaz miktarda destek ve geri bildirim için tüm topluluğa büyük bir teşekkür ederiz. Ekim 2020’de Legends başladığında, bir buçuk yıldan fazla bir süre sonra bu kadar aktif bir topluluğa sahip olmayı beklemiyorduk ve bu yolculukta bizimle olan herkese daha fazla minnettar olamazdık!” ifadelerini yazdı.
Ghost of Tsushima, 17 Temmuz 2020’de PS4 için piyasaya çıktı. Onu PS5 ve PS4 için Director’s Cut 20 Ağustos 2021’de izledi. Tek oyunculu bir oyun olarak hayatına başlarken, Ghost of Tsushima: Legends iyi karşılanan bir oyun getirdi. 16 Ekim 2020’de oyuna çok oyunculu bileşen eklendi.
Ghost of Tsushima, Sony için gerçek bir başarıydı ve onun dünyasına dayanan bir film şu anda Sony Pictures’da senarist Takashi Doscher ve John Wick yönetmen Chad Stahelski ile birlikte geliştiriliyor.
Ghost of Tsushima Patch 2.18 ile Gelen Güncellemeler
EFSANE
– Bir takım arkadaşının sağlığının, Özel Modda ve Baskın Denemelerinde “ölüm” olarak sayılarak, Gizli Kalp kozmetik ürününün kilidinin açılmasını ara sıra engelleyen bir an için sıfırın altına düşmesine neden olan bir hata düzeltildi.
– Legends bağımsız yapılarına bir PS4 Kaydet İçe Aktar düğmesi eklendi (PS4 konsolunu Kaydet’i Aktar). Legends içe aktarma isteminde “Evet”i tıkladığınızdan emin olun.
– Shared Wounds artık Assassin’i Vanish becerisinden kurtarmıyor
– Yeni bir Dolgu Partisi hedefi eklendi, Özel Mod – Mükemmel Tamamlama. Bu, Hidden Heart kozmetik ürününü kazanmak isteyen kişilerin, farklı bir Özel Mod deneyimi arayanlardan ayrı olarak eşleşme aramasına olanak tanır.
Öğe ayarlamaları:
- Tüm Efsanevi Katanalar, avantajlar aracılığıyla açılan duruşlar da dahil olmak üzere varsayılan olarak Stance Master avantajları kazanır. Halihazırda açılmış bir Stance Master avantajınız varsa, yeni bir avantaja geçmek ücretsiz olacaktır.
- Efsanevi Tılsımlar artık, Efsanevi Tılsım belirtilen sınıfa bağlıysa, daha önce sınıfa özel tılsımlarla sınırlı olan avantajları ve özellikleri devredebilir.
- Kara Barut Bombalarının çözülme kazanımları önemli ölçüde azaltıldı
- Taş Yay Atlamak artık sekme oklarından ekstra çözüm üretmiyor
- Caltrops ve Demon Seeds’e Mühimmat avantajı eklendi
- Mühimmat avantajından düşen Kara Barut Bombaları, Flaş Bombalar, Ateşli Oklar ve Delici Okların düşme oranı düşürüldü
- Melee Resolve Gain özelliği maksimum değeri %25’e yükseltildi
- Yangın Hasarı özelliği maksimum değeri %20’ye yükseltildi
- Assassinate From Above Damage özelliği maksimum değeri %50’ye yükseltildi
- Samuray becerisi Deep Strikes, +%25 Yakın Dövüş hasarına yükseltildi
- Kara Toz Bombalarının bazı Ustalık Mücadelelerinde sayılmamasına neden olan hata düzeltildi
- Gümüş ve Altın Hayatta Kalma görevlerinin yanlış görev değiştiricileri göstermesine neden olan bir hata düzeltildi
- Survival’da, bir Ghost’un son dalgadan kısa bir süre sonra, ancak puan tablosundan önce ölmesi, bazı ödüllerin kaybolmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Efsaneler öğreticisinin tamamlanmasının imkansız olduğu çok nadir bir hata düzeltildi
TEK OYUNCULU
- New Game Plus tüccarının elindeki artan Silk envanteri
- Tek oyunculu modda diyalog ve ara sahne sorunları düzeltildi