Garanti BBVA, Türkiye’de hizmet veren bankalardan biridir. Diğer bankalar gibi Garanti BBVA da müşterilerine finansal işlemleri daha kolay ve hızlı gerçekleştirebilmeleri için mobil bankacılık hizmeti sunar. Ne var ki bazı kullanıcılar mobil uygulamayı sorunsuz bir şekilde kullanamıyor. Örneğin bazılarında Garanti Mobil bildirim gelmiyor.
Siz de eğer diğer çoğu kullanıcı gibi uygulamadan bildirim gelmemesi sorunu yaşıyorsanız merak etmeyin, bu rehberde sorunu gidermenize yardımcı olacak etkili çözüm yollarına yer vereceğiz.
Garanti Mobil Uygulamadan Neden Bildirim Gelmiyor?
Garanti BBVA Mobil Bankacılık uygulamasından bildirim gelmemesi genellikle birkaç nedenden kaynaklıdır. Bunlar şu şekilde özetlenebilir:
- Uygulamaya gerekli izinler verilmemiştir.
- Bildirim seçenekleri devre dışı bırakılmıştır.
- İnternet bağlantısı ile ilgili sorun söz konusudur.
- Cihazda güç tasarrufu modu etkinleştirilmiştir.
- Uygulamanın eski bir sürümü kullanılıyordur.
Sorunun olası nedenlerini bildiğimize göre artık çözüm yollarına geçebiliriz.
Garanti Mobil Bildirim Gelmiyor, Çözüm Yolları Neler?
- Uygulama izinlerini kontrol edin.
- İnternet bağlantısını kontrol edin.
- Güç tasarrufu modunu devre dışı bırakın.
- Uygulamayı güncelleyin.
Garanti BBVA mobil uygulamasında bildirim sorunu yaşıyorsanız yukarıda yer alan yöntemlere başvurabilirsiniz. Olası sebeplerden hareketle önerilen bu çözüm yolları, sorundan kurtulmanıza yardımcı olacaktır.
Uygulama İzinlerini Kontrol Etme
Garanti BBVA’nın mobil uygulamasından bildirim gelebilmesi için uygulamaya gerekli izinleri vermeniz gerekiyor.
Android’de şu adımları takip edin:
- Ayarları açın.
- “Uygulamalar” bölümüne gidin.
- Garanti BBVA mobil uygulamasını bulup üzerine basın.
- “İzinler” bölümüne gidin.
- “Bildirimler” kısmına girin.
- Uygulamaya gerekli izinlerin verilip verilmediğini kontrol edin.
- İzin verilmemişse gerekli izinleri sağlayın.
iPhone’da şu adımları izleyin:
- Ayarları açın.
- Garanti BBVA mobil uygulamasını bulun.
- “Bildirimler” bölümüne gidin.
- Gerekli bildirim izinlerini verin.
İnternet Bağlantısını Kontrol Etme
Garanti BBVA mobil uygulamasından bazı bildirimleri almak için internet bağlantısının stabil olması gerekir. İnternet bağlantınızda sorun varsa şu adımları atabilirsiniz:
- Hücresel veri etkinleştirilmişse Wi-Fi ağına bağlanın.
- Wi-Fi ağına bağlıysanız hücresel veriyi etkinleştirin.
- Farklı bir ağa bağlanın.
- Modemi yeniden başlatın.
- VPN kullanıyorsanız geçici bir süreliğine devre dışı bırakın.
- Cihazı uçak moduna alıp 10-15 saniye bekleyin. Daha sonra uçak modunu yeniden devre dışı bırakın.
Bu yöntemleri denemenize rağmen sorun hâlâ devam ederse internet servis sağlayıcınızla iletişime geçebilirsiniz.
Güç Tasarrufu Modunu Devre Dışı Bırakma
Güç tasarrufu modu, bazı uygulamaların arka planda çalışmasını engelleyebilir. Bu da bildirim alamamanıza sebebiyet verebilir.
Sorunu ortadan kaldırmak için güç tasarrufu modunu kapatabilirsiniz. Bunun için “Ayarlar > Pil” yolunu takip edip güç tasarrufu seçeneğini devre dışı bırakmanız yeterli olacaktır.
Uygulamayı Güncelleme
Garanti BBVA mobil uygulamasının eski bir sürümünü kullanıyorsanız uygulamayı son sürüme güncelleyerek sorunu giderebilirsiniz. Bunun için Play Store veya App Store üzerinden Garanti BBVA uygulamasının sayfasına gidip “Güncelle” seçeneğinin olup olmadığını kontrol edin.
Bu seçeneği görüyorsanız bir güncelleme vardır. Butonun üzerine basarak güncelleme işlemini başlatabilirsiniz.
Yorum Yap