Ana sayfa İnternet Ferrari, sosyal ağları fethetti

Ferrari, sosyal ağları fethetti

0

8 milyonu aşkın fan tarafından takip edilen Facebook sayfası ile dikkat çeken Ferrari, böylece gerek ürettiği spor otomobiller gerekse yarış pistlerindeki başarısını sosyal medya ortamına taşıyor
 

Birbiri ardına tanıttığı ve hızla başarılara imza atan spor otomobiller ile dikkatleri üzerine çekmeye devam eden İtalyan lüks spor otomobil üreticisi Ferrari, sanal âlemde yaptığı ataklarla da liderliğini pekiştirdi. Yılın ilk çeyreğinde bin 733 adet araç satışı gerçekleştirerek 2011 yılının ilk çeyreğine kıyasla % 11.5″lik bir artış elde eden ve önceki yılın aynı çeyreğine kıyasla %13.2″lik bir artışla 556 milyon Euro”luk gelir elde eden Ferrari, tüm otomobil firmaları arasından sıyrılarak Facebook ve Google+ gibi sosyal ağların zirvesine yerleşti.
 
 
 
8 milyonu aşkın fan tarafından takip edilen Facebook sayfasının yanı sıra Google+”da da yarım milyona ulaşan fan sayısıyla dikkat çeken Ferrari, bu anlamlı sonuçları kutlamak amacıyla da Fiorano yarış pistinde 458 Italia modeli ile 8.000.000 rakamının çizildiğini gösteren özel bir video yayınladı. Facebook ve Google+”ın yanı sıra çin”deki en önemli sosyal ağlardan biri olan Weibo”da da segmentindeki en popüler ismi olmayı başaran Ferrari, ABD, İngiltere, İtalya gibi ülkelerden Türkiye, Hindistan ve Brezilya gibi hızla büyümekte ve gelişmekte olan ülkelere yoğun ilgi gördü. Maranello, Tonga, Samoa ve Vanuatu gibi coğrafi açıdan farklı bölgelerle hatta Afganistan ve Libya gibi zor zamanlar geçiren ülkelere kadar farklı noktalardan sosyal ağlarda takip edilen Ferrari”nin yedi dilde hizmet veren ferrari.com web sitesi ise her ay milyonlarca ziyaretçiyi ağırlamaya devam ediyor.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here