Ana sayfa Donanım Facebook, ürün yerleştirme kullanıyor.

Facebook, ürün yerleştirme kullanıyor.

0

Reklamcılık dünyasının en büyük silahı olan ürün yerleştirme, Facebook‘un da yardımına koşuyor. Reklamcılık uzmanlarının ifadelerine göre, renklerle ürün bilinç altısı yaratarak kişileri tüketime yönlendiriyor Facebook. Facebook‘un renk, tipografik ve sayfa tasarımları açısından farklı farklı ürün ve markalarla insan zihni bağdaştırıyor ve kesinlikle o markayı tercih ediyor.

 

 

Reklam uzmanları, Facebook‘un tasarımsal ve tipografik haraketlerinde ağırlıklı olarak içecek ve sigara konusunda zihin altı oluşturduğunu düşünüyorlar. Ek olarak, Facebook bu reklam tarzı ile oldukça yüklü miktarda para kazanıyor. 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here