Technotoday-logo
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
Technotoday-mobile-logo
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster

Ana Sayfa / Facebook Kişiselleştirilmiş Reklamlar İçin İzin İsteyecek

Facebook Kişiselleştirilmiş Reklamlar İçin İzin İsteyecek

Facebook kişiselleştirilmiş reklamlar için izin istemek zorunda kalabilir. Yeni alınan karar, şirketi olumsuz etkileyebilir.

Burak Öz Yazar: Burak Öz
4 Temmuz 2023
Kategori: Teknoloji Haberleri
0 0
0
Facebook Kişiselleştirilmiş Reklamlar İçin İzin İsteyecek
0
Paylaşım
Facebook ile PaylaşTwitter ile Paylaş

Meta, AB’de (Avrupa Birliği) kişiselleştirilmiş reklamlar için izin istemek zorunda kalacak. Meta’nın Facebook markasının AB’de en azından bazı kişiselleştirilmiş reklamları sunmadan önce onay alması gerektiğine karar verdi.

Bu alınan karara göre kişiselleştirilmiş reklamlar, kullanıcıların izni yoksa bu kadar yüksek miktarda verinin işlenmesi meşru görünmüyor.

Facebook Karar Hakkında Ne Dedi?

The Wall Street Journal’a açıklamada bulunan bir sözcü, sosyal medya devinin hâlâ mahkemenin kararını değerlendirdiğini gelecekte daha fazla bilgi vereceğini söyledi.

Meta; Facebook, Instagram ve WhatsApp kullanıcılarının bu platformları kullanmak için kişiselleştirilmiş reklamları kabul etmelerini gerektirdiği için uygulanan 390 milyon euroluk cezaya da itiraz etti.

Meta’nın sadece Facebook, Instagram ve WhatsApp’ı normal şekilde kullanmak için reklam hedefleme verilerini istemesinin Genel Veri Koruma Tüzüğünü ihlal ettiğine inanılıyor. Yeni kararda kullanıcıların izin verdiğini kanıtlamanın site sahibinin sorumluluğunda olduğu ifade edildi.

Kararın gerekliliği çok net görünmüyor. Gerekenin nasıl yorumlanacağı şimdilik belli değil. Meta, Facebook ve diğer platformlarda kişiselleştirilmiş reklam sunmak için izin almak zorunda kalabilir. Bu, kullanıcıların gizliliği açısından önemli bir gelişme olsa da şirketin kârını olumsuz etkileyebilir.

Peki, siz son gelişmeler hakkında ne düşünüyorsunuz? Meta’nın veri işleme biçimi ve alınan karar da dahil olmak üzere bu konu ile ilgili bütün görüşlerinizi aşağıda yer alan yorumlar kısmından bizimle ve diğer okurlarımız ile paylaşmayı unutmayın.

Burak Öz

Burak Öz

Technotoday.com.tr İçerik Editörü

Yorum Yap

Popüler İçerikler

Destiny 2 açılmıyor
Oyun

Destiny 2 Açılmıyor, Nasıl Düzeltilir?

9 Aralık 2025
8 GB RAM’e Sahip Lava Play Max Tanıtıldı
Mobil

8 GB RAM’e Sahip Lava Play Max Tanıtıldı

9 Aralık 2025
POCO C85 5G Tanıtıldı! Fiyatı Ne Kadar?
Mobil

POCO C85 5G Tanıtıldı! Fiyatı Ne Kadar?

9 Aralık 2025
Google
Teknoloji Haberleri

Google İlk AI Gözlüklerini 2026’da Çıkaracak

9 Aralık 2025
OD
Oyun

Kojima’dan Şaşırtan İtiraf: OD Tutmayabilir

9 Aralık 2025

Barındırma Altyapı Sponsoru

GüzelHosting

Kategoriler

  • Blog
  • Donanım
  • Foto Galeri
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • İnternet
  • Makale
  • Mobil
  • Otomobil
  • Oyun
  • Sektör Haberleri
  • Teknoloji Haberleri
  • Video
  • Yazılım

Son Haberler

Destiny 2 açılmıyor

Destiny 2 Açılmıyor, Nasıl Düzeltilir?

9 Aralık 2025
8 GB RAM’e Sahip Lava Play Max Tanıtıldı

8 GB RAM’e Sahip Lava Play Max Tanıtıldı

9 Aralık 2025
  • Kariyer
  • Künye
  • Hakkımızda
  • Telif Kuralları
  • Gizlilik Sözleşmesi
  • İletişim

© Tüm Hakları Saklıdır.

Welcome Back!

Profilinizi aşağıya girin

Şifrenizi mi unuttunuz?

Şifrenizi mi unuttunuz?

Şifrenizi yenilemek için kullanıcı adı ya da e-posta girin

Giriş Yap
Sonuç yok
Bütün sonuçları göster
  • Haber
    • Donanım
    • Yazılım
    • Otomobil
    • Foto Galeri
    • Sektör Haberleri
  • İnternet
  • Mobil
  • Oyun
  • Blog
  • Fotoğraf
  • İnceleme
  • Makale
  • Video

© Tüm Hakları Saklıdır.