Ana sayfa Haber Facebook At Work nedir?

Facebook At Work nedir?

0

Ulusal ve dünya basının teknoloji ve sosyal medyalarına, an itibariyle Facebook’un yeni kurumsal hizmeti yansımaya başladı. Facebook At Work (Facebook iş başında) isimiyle lanse edilen hizmet, sadece basında yansıdığı gibi mi? Bilinmeyen özellikleri nelerdir? Bir göz atalım…

Haftalık 1.3 milyar kullanıcıyı sayfasına taşıyan Facebook, artık kurumsal çözümlemelerine gidiyor. Facebook‘u bu atılıma sürükleyen, Facebook‘un haber yayımı yapan ve reklam için Facebook‘u kullanan firmalar için geliştirdiği ilginç kriptolama sistemi oldu. Bildiğiniz gibi, Facebook, bu konuda kullanıcıların reklama boğulmamaları için firma hesaplarına haklı olarak bir kısıtlama getirmişti.

Facebook At Work (Türkçesi, iş yerinde Facebook değil, asıl Türkçesi Facebook iş başında) hizmetiyle beraber, Facebook artık kurumların reklam sıkıntısını da çözmeyi planlıyor. Böylece, hem kullanıcılar her dakika reklamlar ile boğuşmayacak, aynı zamanda makul orandaki içerikleri de sayfalarında görecekler.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here