Hepsiburada, eski telefonlarını yenisiyle değiştirmek isteyen kullanıcılar için “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetini hayata geçirdi.
Dünyada ülke ölçeğinde hayata geçirilen ilk “Kapıda Yenileme” servisiyle Hepsiburada, HepsiJET’in lojistik desteğiyle, 81 ilde kullanıcıların evlerinden çıkmadan, en iyi fiyatla ve anında indirim avantajıyla eski telefonlarını kolayca yenilemelerini sağlıyor.
Eski telefonunu yenilemek isteyen kişiler, eski telefonlarının bilgilerini girerek anında indirim alabiliyorlar; eski telefonlarını kapıda HepsiJET kuryesine teslim edip yeni telefonlarına kavuşuyorlar.
HepsiJET ile 81 İlde Yenileme Hizmeti Dönemi
HepsiJET, bu hizmet sürecinde müşterilere kapıda yenileme kolaylığı sunarak, eski telefonların değerlendirilmesinde ve yeni telefonların teslimatında güvenilir bir hizmet sağlıyor.
Yeni cihazların yaklaşık %85’i HepsiJET’in hızlı ve güvenli dağıtım ağı sayesinde ertesi gün yapılabilirken, uzman HepsiJET ekipleri sürecin müşteriler açısından pürüzsüz ilerlemesini sağlıyor.
Teslim alınan telefonlar, uzmanlar tarafından sertifikalı olarak yenilenip tekrar ekosisteme kazandırılıyor.
Eski telefonların yeniden değerlendirilerek satışa sunulmasını mümkün kılan bu hizmetle Hepsiburada, sadece kullanıcılarına ekonomik ve kolay şekilde telefon yenileme hizmet sunmakla kalmıyor, aynı zamanda kaynakların verimli kullanımını teşvik ederek çevresel sürdürülebilirliğe de katkıda bulunuyor.
Bu model aynı zamanda dileyen kullanıcılara da ekonomik ve güvenlik ikinci el telefon satışını da mümkün kılıyor.
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “Hepsiburada olarak, kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırmak ve onlara en iyi hizmeti sunmak bizim önceliğimiz. Türkiye’nin 81 ilindeki kullanıcılarımıza en yeni teknolojiyi, en avantajlı koşullarla kapılarına kadar götürmeyi amaçlıyoruz” dedi ve açıklamasına şu şekilde devam etti:
“Bugün Türkiye’de internet üzerinden satılan her üç telefondan birinin Hepsiburada aracılığıyla satılıyor olması, milyonlarca kullanıcımızın bize duyduğu güvenin bir yansıması. Elektronik alışverişinde müşterilerimize uçtan uca sunduğumuz hizmetler, Hepsiburada’nın yalnızca bir satış platformu değil, aynı zamanda kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran bir teknoloji partneri olduğunu net bir şekilde gösteriyor. Ölçeği, yaygınlık ve marka çeşitliliğiyle bu hizmetimiz, dünyada ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor. Bu güveni, Hepsijet’in lojistik desteğiyle sunduğumuz kapıda telefon yenileme hizmetimizle perçinliyoruz.”
Hepsiburada Mobil Kategoriden Sorumlu Grup Direktörü Murat Atamer, “Eskiyi Kapında Yenile hizmetimizle, kullanıcılarımıza sadece eski telefonlarını yenileme imkânı sunmakla kalmıyoruz; aynı zamanda bu süreci evlerinden çıkmadan, tamamen zahmetsiz ve hızlı bir şekilde tamamlamalarını sağlıyoruz” ifadelerini kullandı.
Atamer, “Kullanıcılardan aldığımız eski telefonlar ise uzman ekiplerce özenle incelenip sertifikalı olarak yenileniyor ve tekrar piyasaya kazandırılıyor. 2022’de başlattığımız eski telefonu yenileme çalışmamızla 60 bin telefonu yeniledik” dedi ve şu şekilde devam etti:
“Çok yakın zamanda sunmaya başladığımız Eskiyi Kapında Yenile çalışmamızın pilot aşamasında 600 kullanıcı ile yaptığımız pilot çalışmada elde ettiğimiz %92 kullanıcı memnuniyeti oranı, bu hizmetin ne kadar değerli ve kullanıcılarımızın beklentilerini karşılamada ne denli başarılı olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Yıl sonuna kadar 50 bin telefon değişimini kapıda tamamlamayı hedefliyoruz. Amacımız, Türkiye genelinde kullanıcılarımıza en hızlı, güvenilir ve kolay telefon yenileme çözümünü sunarak, onların yanında olmaya devam etmek. Türkiye’nin her yerinde bu hizmeti yaygınlaştırarak, e-ticaret sektöründe bir kez daha fark yaratıyor, kullanıcılarımızı en yeni teknolojilerle buluşturmaya devam ediyoruz.”