Epson, çevreye duyarlı sürdürülebilir ürünler geliştirmeye kendini adamış bir teknoloji üreticisi olarak çevreci kimliğini güçlendirmeye devam ediyor. Epson, 2021 DataMaster Lab Baskı Ödüllerinde çeşitli kategorilerde 10 Çevre Ödülü (Green Awards) ve ürün kategorilerinde 4 ödül daha kazanarak çevreci ve teknoloji alanındaki gücünü kanıtladı.
Epson’un Cihazları En hızlı baskı süresine sahip
DataMaster Lab Baskı Ödülleri kapsamında çevre üzerinde en az etkiye sahip makineler kategorisinde verilen ‘Çevre Ödülleri’ (Green Awards) MFP A4 ve A3 ürünleriyle alındı. Değerlendirmede üretim, dağıtım ve tasarım gibi faktörlerin tamamı göz önünde bulunduruluyor. Epson, bu kategoride 10 ‘Çevre Ödülü’ne (Green Awards) layık görülmesinin yanı sıra MFP A3 Renkli 20-29 ppm modelleri için ‘En İyi İlk Kopya Çıkış Süresi’ kategorisini üç ürünüyle kazanırken, MFP A4 Renkli, 20-29 ppm modellerinde evden çalışanlar için En İyi A4 MFP dalında bir ödül daha aldı.
Epson Europe Başkan Yardımcısı Darren Phelps, “Yıla çok güzel başladık! Ürünlerimizin çevre üzerinde düşük etkiye sahip olması ve kullanım ömrü döngüsüyle takdir edilmek harika. Ödüller, sürdürülebilirliği sağlama amacımızın harika bir kanıtı” dedi. Phelps, şöyle konuştu: “Tüm teknolojilerimizin tasarım ve üretim aşamalarında, ürünlerimizin hem üretim sırasında hem de kullanım sırasında çevresel etkiyi azaltmasını sağlayan sürdürülebilir uygulamalarını benimsemeye devam edeceğiz.”
İşte kendi kategorilerinde ödül alan Epson modelleri:
Çevre Ödülü:
MFP A4 Color, 20-29 ppm
Epson WF-C5790DWF
Epson WF-C579RD2TWF
Epson WF-C579RDTWF
Epson WF-C579RDWF
Çevre Ödülü:
MFP A3 Color, 20-29 ppm
Epson WF-C879RD3TWFC
Epson WF-C879RDTWF
Epson WF-C879RDTWFC
Çevre Ödülü:
MFP A3 Color, 60-69 ppm
Epson WF-C20600
Çevre Ödülü:
MFP A3 Color, 70-79 ppm
Epson WF-C20750
Çevre Ödülü:
MFP A3 Color, 80-89 ppm
Epson WF-C21000
En İyi İlk Kopya Çıkış Süresi:
MFP A3 Color, 20-29 ppm
Epson WF-C879RD3TWFC
Epson WF-C879RDTWF
Epson WF-C879RDTWFC
Evden çalışanlar için En İyi A4 MFP:
Epson WF-C5790DWF
Epson’un DataMaster Lab Ödülleri’nde kazandığı bu başarılı sonuçlar, sürdürülebilirliğe yönelik hedefleriyle ilgili kendi iç görülerini ortaya koymaya hazırlandığı süreçte geldi. Bu gelecek hedefi, çevresel ve sosyal konumun müşterilerin ve çalışanların kalplerini ve zihinlerini kazanmada ne ölçüde kritik hale geldiğini gün ışığına çıkardı.