Epson, META-CWA (Orta Doğu, Türkiye, Afrika ve Orta ve Batı Asya) bölgesinin marka elçisi Shakira’nın yer aldığı “2025 Okula Dönüş” kampanyasını başlattı. Kampanya kapsamındaki EcoTank yazıcıları satın alan öğrenciler, Preply’dan 3 bin TL değerinde 3 ücretsiz çevrim içi ders kazanıyor.
“Okula Dönüş” kampanyası ile Seçili Epson EcoTank yazıcıları satın alanlar; matematik, ingilizce, fen bilimleri ve daha birçok ders için özel bir eğitmenle bire bir çevrim içi özel ders alma fırsatı elde ediyor.
META-CWA bölgesindeki çeşitli kuruluşlarla iş birliği ile düzenlenen kampanya, Türkiye’de 3 adede kadar çevrim içi derse erişim imkânı sağlıyor. Aileler, çocuklarının ilgi alanına göre uyarlanmış çeşitli çevrim içi ve çevrim dışı deneyimler arasından seçim yapabiliyor.
Kampanya dahilindeki EcoTank yazıcıları satın alanlar, yaratıcı çalışmaları desteklemek için tasarlanan çevrim içi sanat ve el sanatları platformu olan Epson Creative Corner’ı ziyaret etme şansına da sahip oluyor.
Kampanya, 18 Ağustos-18 Ekim Tarihleri Arasında Geçerli
Kampanya, 18 Ağustos ile 18 Ekim tarihleri arasında ve sadece belirli Epson EcoTank yazıcı modellerinde geçerli.

Epson Türkiye Ülke Müdürü Yalın Vanlıoğlu, “Okula dönüş kampanyamızla yalnızca akademik başarıyı değil, bütünsel ve yaşam boyu gelişimi destekliyoruz. Yaratıcılığı tetikleyen çeşitli kaynaklar ve etkinlikler sunarak öğrencilerin geleceğe hazır ve vizyoner bireyler olarak yetişmelerini amaçlıyoruz” dedi.
“Bu uygulamalı etkinliklerle öğrencilerin ihtiyaç duydukları özgüvenlerini geliştirmelerine de yardımcı olmayı hedefliyoruz.”
NASA tarafından yapılan bir araştırmaya göre 4-5 yaş arası çocukların yüzde 98’i yaratıcı bir deha sergiliyor. Bu oran, yetişkinlikte yüzde 2’ye kadar düşüyor. Epson ise okul dışında aktif ve yaratıcı keşiflere teşvik eden bu kampanya ile bu büyük düşüşün önüne geçmeyi hedefliyor.