Ana sayfa Haber En yaratıcı kampanya : Durakta beklerken tweet at, cips ye!

En yaratıcı kampanya : Durakta beklerken tweet at, cips ye!

0

İngiltere’de bir cips firması, otobüs duraklarına yerleştirdiği otomatlarla ilginç bir çalışmaya imza attı.

Walkers isimli cips markasının düzenlediği kampanya, bizde de benzerleri yapılan “Kendi tadını yarat” yarışmasına dikkat çekiyor. Buna göre, Walkers, yeni bir cisp çeşidi piyasaya sürmek için yarışma başlattı ve tüketiciler, kendi tatlarıyla yarışmaya katıldı. Finale 6 yeni cips tadı (aroması) kaldı. Şimdi tüketiciler, bu 6 yeni üründen birini seçecek.

Bunun için Walkers, otobüs duraklarına otomatlar yerleştirdi. Durakta bekleyen vatandaşlar, belirlenen etiketi kullanıp, durak ismiyle birlikte tweet attığında, otomattan bir cips düşüyor. 

İlgi çeken kampanya, sosyal medya pazarlamasına ilginç bir örnek olarak tarihe geçti.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here