Ana sayfa Haber En başarılı dijital işler

En başarılı dijital işler

0

En başarılı dijital işler

Dijital pazarlama ve iletişim alanında her yıl en başarılı ve etkileyici, yaratıcı projeleri değerlendirerek ödüllendiren Mixx Awards Türkiye jürisi, 2014’ün kazananlarını da belirledi. Geçtiğimiz haftalarda düzenlenen ödül töreninde, toplam 28 kategoride kazananlar açıklandı. 100 ajans ve 131 reklamverenden toplam 568 projenin yarıştığı Mixx Awards Türkiye 2014‘ün kazananları ise şunlar :

Yılın En İyisi

Radikal #4Saat – Silinen Haberler, Radikal – TBWAİstanbul

-Marka Destinasyon Siteleri ve Mikrositeler 

Altın Mixx: Tat Gıda –Tribal Worldwide, Ackenbakma.com

Gümüş Mixx: L”Oreal Paris Türkiye – Beyazperde / AdXclusive, Makyaj.com

Bronz Mixx: Unilever – Ogilvy&Mather, Becel Keyif Mutfağı

-Markalı Mobil Aplikasyonlar

Altın Mixx: Turkcell- Wanda Digital, GNCTRKCLL Mobil Uygulaması

Gümüş Mixx: Unilever – Proje Calide, MAX: Kahramanlar Takımı

Bronz Mixx: Turkcell – Mobi Wan, Turkcell Teknoloji Zirvesi Uygulaması

-Rich Media Display Reklamları 

Altın Mixx: PepsiCo – Brick / OMD, Rocco Empatik Şeker

Gümüş Mixx: Samsung Türkiye –  Starcom Mediavest Group / Microsoft, Şehrin Kalbi Galaxy S5 ile Atıyor

 

-Mobil Rich Media Display Reklamları 

Altın Mixx: Samsung Türkiye –  Cheil Worldwide Turkey, Galaxy Note 3 Neo iPad Reklamı

Gümüş Mixx: Samsung Türkiye – Starcom Mediavest Group / Mobilike, El Yazısından Analiz

Bronz Mixx: UNO – Mobilike / Open Medya / Arno Brasco, UNO Ekmeğinizi Elletmeyin

-Ev-Dışı Dijital 

Altın Mixx: Turkcell – Wanda Digital, İnteraktif Festival GNCFEST

Gümüş Mixx: LC Waikiki –  Isobar, LC Waikiki Mutlu Yüzler

Bronz Mixx: Grey İstanbul, Instacandy

-Oyunlar ve Oyun İçi Reklamlar

Altın Mixx: Hasbro – OMD / Netcom Medya, Nerf Sanalika Online Zombie Avı & Ajan Görevleri

Gümüş Mixx: Unilever – Proje Calid, MAX: Kahramanlar Takımı

Bronz Mixx: Nestlé Nesquik  –  GroupM-Nestlé  / Tipeez, Nesquik Milk

 

-Online Reklam Filmleri 

Altın Mixx: Doğadan – Plasenta, Bay Hastalık/ Hastalık Kafeyi Kırdı Geçirdi!

Gümüş Mixx: Doğadan –  Plasenta, Bay Hastalık/Ofiste Büyük Olay Var!

Bronz Mixx: Turkcell – Wanda Digital, 14 Kubat

-Interaktif Reklam Filmleri 

Altın Mixx: Domino”s Pizza Türkiye – Karbonat, Gece Acıkanlar

Gümüş Mixx: İstanbul Ticaret üniversitesi – Ping Digitcom, Deneyimden Geleceğe

-Viral

Altın Mixx: Garanti Bankası – Kompüter, Deneysel Bankacılık

Gümüş Mixx:Pronet – Grey İstanbul, Biletini Kestik

Bronz Mixx: Unilever – Mindshare, Yalın Video Klip

 

-Mobil Marka Destinasyon Siteleri ve Mobil Mikrositeler

Altın Mixx: Vodafone – Minshare / Mobilike, Vodafone – BJK Formaya Ruhunu Kat

Gümüş Mixx: Turkcell  – R/GA London, Turkcell Mobil Web Sitesi

-Mekan Temelli Reklam

Altın Mixx: Nike – Mindshare, RunIstanbul 2014 (212 vs 216)

-Markalı Tablet Aplikasyonları

Altın Mixx: Unilever – Proje Calide, MAX: Kahramanlar Takımı

Gümüş Mixx: Samsung Türkiye – Starcom Mediavest Group, Katil Senin Elinde

 

-Mobil Kampanyalar

Altın Mixx: UNO – Mobilike / Open Medya / Arno Brasco, UNO Ekmeğinizi Elletmeyin

Gümüş Mixx: ülker – Open Medya,ülker çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?

Bronz Mixx: PepsiCo – Blippar,Pepsi “Pek Yakında” Blippar Kampanyası

-Sosyal Medya Aplikasyonları 

Altın Mixx: Coca-Cola Company Türkiye –  C-Section, Onun İsmi Ne?

Gümüş Mixx: HSBC – Project House, Hayatım Matematik

-Arama Motoru 

Altın Mixx: Vodafone – Mindshare, iPhone6 Vodafone”dan Alınır

Gümüş Mixx: Tchibo Türkiye – Iprospect, Tchibo Fırsat Kampanyası

Bronz Mixx: ING Bank– Clixous, Ing Bank Kredi Satış Hedefli SEM Kampanyaları

 

Artırılmış Gerçeklik

Altın Mixx: ülker – Youth Republic, Laviva Oculus Deneyimi

Gümüş Mixx: PepsiCo- Blippar, Pepsi “Pek Yakında” Blippar Kampanyası

-Marka Farkındalığı ve Konumlandırma 

Altın Mixx: Vodafone – Tribal  Worldwide, Yuvaya Ruh Katmak

Gümüş Mixx: Radikal – TBWA İstanbul, Radikal #4Saat – Silinen Haberler

Bronz Mixx: Procter & Gamble – Youth Republic / Starcom Mediavest Group, #banabak

-Markalı İçerik

Altın Mixx: Vodafone – Tribal Worldwide, Stat Abi

Gümüş Mixx: Garanti Bankası – Kompüter, Deneysel Bankacılık

Bronz Mixx: Vodafone – Plasenta, Kayt mı Koyt mu?

 

-Online-Offline Entegrasyonu  

Altın Mixx: ülker – Plasenta, Caramio 1001 Slogan

Gümüş Mixx: Samsung Türkiye – Starcom Mediavest Group, Katil Senin Elinde

Bronz Mixx: Unilever – Manajans/Thompson  / Mindshare, Pembeyi Yakala

Dijital Mecra Entegrasyonu

Altın Mixx: Vestel – Alafortanfoni, 14 Şubat”ta Ne Alınmaz

Gümüş Mixx: Vodafone – Mindshare, iPhone6 Vodafone”dan Alınır

Bronz Mixx: Unilever – Manajans/Thompson  / Mindshare, Pembeyi Yakala

-Doğrudan Pazarlama

Altın Mixx: Volkswagen Türkiye  – Likeable İstanbul, Lovemark

Gümüş Mixx: Vodafone – C-Section, Yarın Değil Bugün

Bronz Mixx: Procter & Gamble – Youth Republic / Starcom Mediavest Group, #banabak

 

-Kar Amacı Gütmeyen / Kamu Hizmetleri

Altın Mixx: Oy ve ötesi Derneği, Oy ve ötesi İletişimi

Gümüş Mixx: SCA Hijyen ürünleri – Mobi Wan, Olmasaydınız Olmazdık – Yaşlılara Saygı Haftası

Bronz Mixx: Yandex –  Roy + Teddy, “Şiddeti Arama” Farkındalık Yaratma Odaklı Kampanya

-Lansman çalışmaları  

Altın Mixx: Vodafone – Tribal Worldwide, Yuvaya Ruh Katmak

Gümüş Mixx: Nescafé – GroupM- Nestlé, Nescafé Redvolution

Bronz Mixx: Procter & Gamble – Youth Republic / Starcom Mediavest Group, #banabak

-Sosyal Pazarlama, Viral, WOMM 

Altın Mixx: Radikal – TBWA İstanbul, Radikal #4Saat – Silinen Haberler

Gümüş Mixx: Vodafone – Tribal Worldwide, Stat Abi

Bronz Mixx: Coca-Cola Company Türkiye – C-Section, Onun İsmi Ne?

 

-Deneysel ve Yenilikçi 

Altın Mixx: ülker – Open Medya, ülker çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?

Gümüş Mixx: Samsung Türkiye – Starcom Mediavest Group, Katil Senin Elinde

Bronz Mixx: Grey İstanbul, Instacandy

-Dijitalden Mağazaya 

Altın Mixx: Nike – Mindshare, RunIstanbul 2014 (212 vs 216)

-Veriden Esinlenen Yaratıcılık 

Altın Mixx: Turkcell – Wanda Digital, GNCTRKCLL Mobil Uygulaması

Bronz Mixx: Nesine.com – Revolvia, Sosyal Süper Lig

Bronz Mixx: Koçtaş  – Tanı, Koçtaş Sepetinde ürün Bırakan Müşterilere Hedefli Email Kampanyası

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here