Ana sayfa Haber Dünyanın Pazarlama Yöneticileri 10-11 Eylül’de İstanbul’da Buluşuyor!

Dünyanın Pazarlama Yöneticileri 10-11 Eylül’de İstanbul’da Buluşuyor!

0

Dünyanın en büyük mobil video reklam teknoloji ağı olarak faaliyet gösteren AdColony, dünyanın önde gelen pazarlama yöneticilerini 10-11 Eylül’de İstanbul’da gerçekleştirilecek olan “Adcolony Intelligence Summit” etkinliğinde buluşturacak. Türkiye’den ve dünyadan 100’ün üzerinde üst düzey yetkilinin katılacağı etkinlikte dijital medya sektörü ve yapılan yatırımların karşılığının alınması için talep edilmesi gerekenler konuşulacak.

Toplam yönetim hacimleri bir trilyon doların üzerine çıkan firmalardan gelecek pazarlama yöneticileri ve medya satın alma sorumlularının bir araya geleceği etkinlik, Swissotel The Boshorus İstanbul’da düzenlenecek. Etkinliğin katılımcıları arasında öne çıkan firmalar arasında Unilever, P&G, Nestle, Careem, Quatar Airways, Pepsico gibileri yer alıyor.

3 kıtada 25’ten fazla ülkeyi Türkiye ofisinden yöneten EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer konuyla ilgili olarak şu sözleri söyledi:

AdColony Intelligence Summit, sadece dünyanın önde gelen markalarını bir araya getirerek onlarla dijital ve mobil reklamcılığın durumunu tartışmak için değil aynı zamanda milyar dolarlık medya bütçelerini yöneten yetkilileri Türkiye’de birleştirmek anlamında da çok önemli. Türkiye ofisi olarak böyle bir sorumluluğu başarıyla karşıladığımız için çok mutluyuz. Hem içerikler hem de katılımcılar bakımından sektöre yön veren konuların konuşulacağı bir etkinlik olacak.

İngiltere, İsveç, Norveç, Danimarka, Latin Amerika ülkelerinin de aralarında olduğu 15’ten fazla ülkeden gelecek katılımcılar, etkinlikte şu konu başlıklarından konuşacak:

  • Marka Güvenliği
  • Reklamda Sahtecilik
  • Dijital reklamların ölçümlenmesi
  • Farklı pazarlarda dijital reklamcılık
  • Yaratıcılığın dikkat üzerindeki etkisi
  • Yapılan reklam harcamalarından verim alınması

AdColony Global CEO’su Lars Boilesen’in de katılacağı ve açılış konuşmasını yapacağı etkinlikte markaların dijital reklamcılık alanında yaptıkları yatırımları geri almak için ne yapmaları gerektiği de derinlemesine konuşulacak ve olgunlaşma hedeflenecek.

Türkiye için dönüm noktası

Türkiye’ye ilk kez konuşmacı olarak gelecek ölçümleme teknolojisi şirketi MOAT; OnDevice, Nielsen, Adjust gibi teknoloji partnerlerinin yanı sıra Cannes’da yaratıcılık atölyeleri düzenleyen Mindscapes de konuşmalarını AdColony Intelligence Summit bünyesinde sunacak.

Etkinlik öncesi konuşmasını yapacak olan Volkan Biçer, konuyla ilgili olarak şu sözleri sarf etti:

Bu yıl ilk kez Türkiye de düzenlenecek olan bu etkinlik bizim açımızdan bir kilometre taşı olmuştur. Etkinliğe 100’ün üzerinde yabancı marka temsilcisinin katılıyor olması, önümüzdeki günlerde özellikle global medya bütçe kaynaklarının Türkiye’ye akabilmesinin önünü açan çok önemli bir gelişme olacağına inanıyoruz. Ayrıca gene 100’den fazla Türkiye’den de marka ve ajans üst düzey yöneticisinin katılımı bizi onurlandıracak.


AdColony Intelligence Summit

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here