Ana sayfa Sektörden DDD’15 Konferansı İstanbul’da Gerçekleşti

DDD’15 Konferansı İstanbul’da Gerçekleşti

0

Yeni dünyanın 3D”si (Digitalization, Design, Data)
 İstanbul”da gerçekleşecek DDD”15 Konferansı”yla bir araya geldi. 
Dijital dünyanın önde gelen isimleri, bu sıra dışı etkinlikte buluştu.

Bireysel ve kurumsal yaşamda günden güne varlığını daha çok hissettiren dijitalleşme, farklı tasarım ögeleri ve büyük veri, Lithium Technologies”in sponsorluğunda 28 Mayıs 2015 Perşembe günü Soho House İstanbul”da gerçekleştirilen DDD”15 etkinliğinde ele alındı. üç D”yi oluşturan “Digitalization, Design, Data” kavramları odağında, dijital dünyanın geleceğini oluşturacak tüm trendler bu özel etkinlikte katılımcılarla paylaşıldı.

Dijital dünyanın önemli liderlerini konuk eden DDD15″te, 2014 yılının en iyi Digital Inovasyon ajansı seçilen R/GA Londra ofisinden Kreatif Direktör James Temple, dünyanın önde gelen yönetim danışmanlık şirketlerinden McKinsey & Company Kurucu Ortağı ve Direktörü Jacques Bughin ile birlikte geliştirdiği Ar-Ge faaliyetleri nedeniyle CRM Magazine tarafından “2010 Yılının Etkileyici Lideri” olarak seçilen Lithium”un Baş Veri BilimcisiDr. Michael Wu, ana konuşmacılar arasında yer aldı.

 

Tasarım trendleri özelinde James Temple kullanıcı deneyiminde veri gücünü anlatırken, McKinsey”den Jacques Bughin markaların dijitalleşmesi süreçlerindeki gelecek trendleri ve yeni stratejileri katılımcılarla paylaştı. Dünyanın en büyük katılımcı platformunun yaratıcısı Lithium”un Baş Veri Bilimcisi Dr. Michael Wu ise Büyük Veri”yi pazarlama dünyası için farklı bir şekilde yorumlayarak, sosyalleşmenin teknolojik boyutunu masaya yatırdı.

DDD”15 kapsamında Türkiye”nin önde gelen markalarının dijital liderleri de DDD markalar panelinde buluştu. Turkcell Dijital Kanallar Direktörü Sertan Eratay, Yıldız Holding Dijital Pazarlama Direktörü Nevgül Anbarlılar ve Türk Hava Yolları Online Satış ve Pazarlama Müdürü Cengiz Değirmenci, markaların dijitalleşme süreci, sosyal medya stratejileri ve mobil dünya trendleri üzerine kendi şirketlerinde yaşadıkları deneyimleri, Ebru çapa”nın moderatörlüğünde paylaştılar. 

Türkiye”nin önde gelen markalarının dijital liderlerini, ajans başkanlarını, akademisyenlerini ve dijital dünyanın öne çıkan isimlerini konuk eden etkinlikte, interaktif olarak hayata geçirilen bir “manifesto” ile dijital dünyanın gelecek trendleri, liderlerin bakış açısıyla oluşturularak, yayınlandı. 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here