Çiçeksepeti Hesap Silme Rehberi

Çiçeksepeti hesap silme işlemini gerçekleştirmek mi istiyorsunuz? Bunu nasıl yapacağınızı detaylı olarak açıkladık.

Çiçeksepeti Hesap Silme

Çiçeksepeti, çiçek ve çikolata gibi ürünlerin yanı sıra daha birçok ürünü yakın arkadaşlarınıza ve akrabalarınıza doğum günü gibi özel günlerde hediye edebileceğiniz çevrim içi bir hizmettir. Hediye almak için üyeliğe ihtiyacınız olmasa da eğer bir hesap oluşturduysanız ve şimdi bundan kurtulmak istiyorsanız Çiçeksepeti hesap silme işlemine ihtiyaç duyabilirsiniz.

Birçok kullanıcı doğrudan ayarlarda böyle bir seçenek olmadığı için hesap silme sürecinin tam olarak nasıl işlediği hakkında soru işaretlerine sahip olabiliyor. Siz de eğer söz konusu internet kullanıcılarının arasında yer alıyorsanız hesabınızı kolay bir şekilde silmenizi sağlayacak aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Çiçeksepeti Hesap Silme Nasıl Yapılır?

Çiçeksepeti uygulaması ya da web sitesi üzerinden hesabınızı doğrudan silmenizi sağlayacak bir seçenek yoktur. Bunu yapmanın tek yolu, iletişim yollarından birini kullanarak hesap silme talebinde bulunmaktan geçer.

Çiçeksepeti’ne eğer e-posta yolu ile ulaşmayı tercih ederseniz destek@mail.ciceksepeti.com adresine hesap silme talebinizi e-posta olarak iletebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine bağlanmak isterseniz 0850 222 00 79 numarasını arayabilirsiniz.

Hesabınız ile ilgili bilgi almak isterseniz Çiçeksepeti Bize Ulaşın sayfasında yer alan “Canlı Yardım” butonuna basabilirsiniz. Üyelik işlemlerine tıkladıktan sonra üyelik bilgileri, şifre değişikliği, e-mail doğrulama, e-mail adresi değiştirme, telefon numarası değiştirme, kayıtlı kredi kartları, iletişim izinleri, kayıtlı adresler, hatırlatmalar gibi seçeneklere başvurabilirsiniz.

Çiçeksepeti Sipariş İptal Etme Nasıl Yapılır?

Amacınız eğer hesabı silmek değil de siparişi iptal etmek ise bu süreç hesap silmekten daha kolaydır. Ürün henüz satıcı tarafından hazırlanmaya başlamadığı takdirde “Siparişlerim” bölümünden Çiçeksepeti’nde sipariş iptalini gerçekleştirmeniz mümkündür.

Ürünü teslim aldıysanız iade işlemi başlatmanız gerekecektir. Bu biraz zaman alabilir ancak hangi kargo firması ile çalışıyorsa ürünü onunla geri gönderebilirsiniz. Ürünü teslim aldıktan sonra onun kullanımdan kaynaklı olarak kullanılamaz hâle gelmesi gibi sorunlar söz konusu olduğunda iade işleminin gerçekleşmeyebileceğini unutmamak gerekiyor.

Ürün eğer kişiye özel tasarlanmışsa, orijinal kutusunda değilse, ürünün parçaları eksikse, denenmişse ya da bozulmuşsa iade onayı olmayacaktır. Ürünün eğer ambalajı açıldıysa inceleme altına alınması gerekecektir ki bu da satıcıya geri teslim edildikten sonra 1 ila 30 gün iş günü sürebiliyor.

Exit mobile version