CD Projekt Red, Cyberpunk 2077 yapımında da desteğini aldığı Digital Scapes’i satın aldı. Şirket çok oyunculu oyun geliştirmede uzmanlaşmış BioWare, Radical Entertainment ve Relic tarafından 2012 yılında kurulan Kanadalı geliştirme stüdyosu Digital Scapes’i satın aldığını resmen duyurdu. Satın alma, iki şirket arasında, Ekim 2018’de Cyberpunk 2077’nin geliştirilmesine yardımcı olmak için CD Projekt’in Digital Scapes’i getirmesiyle başlayan uzun süreli bir çalışma ilişkisini sağlamlaştırıyor.
CD Projekt Red CTO’su ve prodüksiyon başkanı Paweł Zawodny, “Digital Scapes, Cyberpunk 2077’nin yapımı sırasında, oyunun geliştirilmesine yardımcı olmak ve çeşitli özelliklerini optimize etmek için büyük bir çalışma yaptı. Projelerimize katkıda bulunmanın yanı sıra, yeni ekip teknolojilerimizi mükemmelleştirmemize yardımcı olacak ve bu konudaki yetkinliklerimizi artıracak.” dedi.
Battlefield 6’ya ücretsiz mod geliyor
CD PROJEKT RED DIJITAL SCAPES’İ RED VANCOUVER OLARAK DEĞİŞTİRİYOR
Stüdyonun adı CD Projekt Red Vancouver olarak değiştirilecek ve “gelecek projeler” üzerinde Varşova, Kraków ve Wrocław’daki diğer CD Projekt Red operasyonları ile birlikte çalışacak. Ne yazık ki, bu projelerin ne olabileceğine dair bir gösterge yok. Digital Scapes’in Cyberpunk 2077’deki rolü hiçbir zaman tam olarak açıklanmadı, ancak varsayım, planlanan çok oyunculu bileşeninin oluşturulmasına yardımcı olduğu yönündeydi. Cyberpunk 2077’nin büyük ve etkin bir şekilde bağımsız bir yapım olması beklenen bu yönünün kaderi artık belirsiz. Şirketin Digital Scapes’i satın almasının ardından yayınlanan bir “strateji güncellemesi” videosunda, CEO Adam Kiciński, CD Projekt’in “çok oyunculu” bileşenini yeniden gözden geçirmeye karar verdi.
Vancouver stüdyo başkanı Marcin Chudy, “The Witcher üçlemesi ve Cyberpunk 2077 gibi inanılmaz derecede ilgi çekici, geniş kapsamlı deneyimleri şekillendiren bir stüdyoya katılacağımız için çok heyecanlıyız. Oyun ve teknoloji alanında katkılar yapabileceğimize inanıyoruz.” dedi.
Marcin Chudy, “Polonyalı bir Kanadalı olarak, Kanada ve Polonya oyun geliştirme endüstrileri arasında köprüler kurmaktan kişisel olarak büyük memnuniyet duyuyorum. Bu, Kanadalı geliştiriciler için CD Projekt Red’in inanılmaz IP’sine dahil olmaları ve CD Projekt Red’in Kanada’nın derin yetenek havuzundan ve oyun yapma zanaatından yararlanmaları için harika bir fırsat. ” sözlerini de ekledi.
CD Projekt daha önce Cyberpunk 2077 çok oyuncunun 2022’ye kadar gelmesinin muhtemel olmadığını söylemişti. Ancak bu durum oyunun feci lansmanından (özellikle konsollarda) önceydi, bu da stüdyoyu bunun yerine düzeltmelere odaklanmak için planlanan DLC sürümlerini ertelemeye zorladı. 500’den fazla düzeltme içeren 1.2 yaması dün yayına girdi.
Yorum Yap