Battlefield 2042’nin Yeni güncellemesi Geliyor

Battlefield 2042'nin yılın son güncellemesi Perşembe(bugün) günü yayınlanıyor.

DICE, Battlefield 2042’nin 9 Aralık’ta çıkacak olan son 2021 güncellemesini detaylandırdı. Buna göre şirket, Perşembe günkü Battlefield 2042’nin yeni  güncellemesi ile mermi isabet kayıt tutarlılığını iyileştireceğini ve mermi dağılımı ve geri tepme için denge değişikliklerini içereceğini söyledi.

Güncelleme, oyuncuların görünmez olduğu nadir bir hatayı ve ayrıca el bombaları ve fırlatıcılarla ilgili birkaç sorunu düzeltecek. Bu güncelleme ayrıca kara aracı toplarının piyadelere karşı etkinliğini azaltacak, Xbox oyuncularının çapraz oyundan çıkmalarını kolaylaştıracak ve birden fazla ses iyileştirmesi içerecek.

DICE bununla birlikte “3.1 numaralı güncelleme, tatil başlamadan önceki son oyun güncellememizdir” dedi. “Bu, ekiplerimizin bu ayın sonuna doğru bir ara verecekleri ve yeni yılda, Birinci Sezona giden yola çıkmaya hazır taze gözlerle geri dönecekleri anlamına geliyor.”

DICE, daha önce Battlefield 2042 Sezon 1’in yeni bir Uzman, Battle Pass ve Portal içeriği ve “hatta belki de görülecek yeni yerler” içereceğini söyledi. Daha sonra, Exposure adlı yeni bir Battlefield 2042 haritası üzerinde çalıştığını doğruladı.

Battlefield 2042’nin şimdiye kadarki özellikle en büyük güncellemesi geçtiğimiz Perşembe günü yayınlandı. Güncelleme, 300’den fazla düzeltmenin yanı sıra denge değişiklikleri ve  hatta yaşam kalitesi iyileştirmeleri getirdi.

Battlefield 2042 0.3.1 Güncellemesi İle Gelen Düzeltmeler, Değişiklikler Ve İyileştirmeler

Genel

Parti Lideri olmayan oyuncular artık kuyrukta beklerken iptal edebilirler.

Xbox – Cross-Play artık Xbox’taki Seçenekler menüsüne dahil oldu. Artık ekleme ya da devre dışı bırakma sizin elinizde.

Sıralama ayarlarınız artık Battlefield: Portal Server Browser’ı yenilerken doğru bir şekilde olacak.

Bir sunucuya katıldıktan sonra silah seçimini engelleyen silahların bazen spawn ekranında boş kalmasına neden olan bir sorun düzeldi.

Konsol oyunu sırasında Aim Assist’in daha tutarlı olmasını sağlamak için iyileştirmeler oldu.

Ranger’ın etkili savaş menzili ve genel sağlığı düştü.

Ses

Netliği, mesafeyi ve yön algısını iyileştirmek için genel ses deneyiminde çeşitli ayarlamalarla düzeldi.

Askerlerin her zaman kapalı alanda belirli ayak seslerini oynamamasına neden olan bir sorun düzeldi.

Silahlar

Kısa mesafelerde ateş ederken Namlu Altı Bombalarının sekmesi kalktı.

40 mm AP Bombası artık araçlara düzgün şekilde hasar veriyor

Bazı silahların belirli dergiler için yanlış cephane sayıları göstermesi düzeldi.

DXR-1 ve NTW-50 Bolt Action tüfeklerin yeniden yükleme animasyonu 0,2 saniye arttı.

Çoğu silah için ayarlanmış dağılım değerleri, bu da muslukla ateşleme veya kısa patlamalar yaparken daha hızlı bir dağılım düşüşüyle ​​sonuçlanır.

Silahların sürekli ateş durumunda aşırı hatalı hale gelmesi artık biraz daha uzun sürüyor.

AK24, LCMG, PKP-BP, SFAR-M GL ve PP-29 için aşırı agresif geri tepme sıçramalarını önlemek için geri tepme değerleri ayarlandı.

Tüm SMG’ler için kalça ateşi doğruluğu düzeldi.

Sürekli yangında performansı artırmak için LMG dağılımı ve geri tepmesi düştü.

Tüm silahlar, daha özel olarak otomatik silahlar için geri tepme kontrolünde ek iyileştirmeler.

Buckshot Shell veya Flechette Shells kullanıldığında MCS-880’in yakın mesafe hasarı ve tutarlılığı arttı.

Oyuncunun SFAR-M GL ve K30 için hedeflerinin altında mermilerin ateşlenmesine neden olan bir hata düzeldi.

Araçlar

Araç silahlarının bazen doğrudan bir vuruşta patlama hasarı vermediği bir hata düzeldi.

Piyadelere karşı Kara Aracı 30 mm Top etkinliğini azaldı. Biraz daha düşük ateş ve patlama hasarına sahip ve mesafeden düşme hasarı arttı.

Ateş Hızı 350 -> 330

Mermi Başına Isı 0.13 -> 0.14

Saniye Başına Isı Düşüşü 0,5 -> 0,475

Patlama Hasarı 20 -> 18

LCAA Hovercraft – 40mm GPL Bombaatar

Patlama Hasarı 55’ten düşürüldü -> 35

40mm Utility Pod’un yukarıya doğru ateşleme açısının kullanımı artık daha kolay

EBAA Wildcat – 57mm Top

Kaldırılan dağılım

Cephane 12 -> 8

Darbe Hasarı 85 -> 75

Patlama Hasarı 70 -> 35

Gadget’lar

El bombası

Bir Frag Grenade’i patlatma süresi, sert bir çarpışmada ilk sıçramadan sonra 1,1s -> 1,4s’den artırıldı.

Frag Grenade’in hasarı arttı.

Frag & Incendiary Grenade maksimum cephane hesabı 2 -> 1’den düşürüldü.

Prox Sensörü

30m -> 20m’den daha düşük tespit yarıçapı

30 saniyeden -> 14 saniyeye düşürülen çalışma süresi

Bir oyuncunun taşıyabileceği ve konuşlandırabileceği Prox Sensör miktarı 2 -> 1 arasında azaldı.

Savaş Alanı Tehlike Bölgesi

Dolaşan Occupying Forces LATV4 Recon’un yanlış zamanlarda ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeldi.

Exit mobile version