Akbank Mobil Bildirim Gelmiyor, Çözümü Nedir?

Akbank Mobil bildirim gelmiyor mu? Merak etmeyin, bu rehberde yer alan yöntemlerle sorunu hızlıca çözüme kavuşturabilirsiniz.

Akbank Mobil Bildirim Gelmiyor, Çözümü Nedir?

Akbank Mobil bildirim gelmiyor mu? Bu sorunun tek bir sebebi yoktur. Bildirim ayarlarından da kaynaklanabilir, yazılım hatalarından da kaynaklanabilir. Sorunun hızlı ve etkili bir şekilde çözüme kavuşturulabilmesi için bütün olası nedenlerin üzerinde durmak gerekir.

Akbank Mobil uygulamasının bildirim sorununu gidermek biraz zaman harcamanızı gerektirebilir ancak nereden başlayacağına dair fikri bile olmayanlar gibi boşuna vakit kaybetmek yerine aşağıda yer alan adımları kısa süre içinde uygulayarak doğru adımlar atabilirsiniz.

Akbank Mobil Bildirim Gelmiyor, Çözüm Yolları Neler?

Akbank Mobil uygulamasından bildirim gelmemesi durumunda yukarıda yer alan yöntemlere başvurun. Bu çözüm yolları, sorunu kısa süre içinde çözüme kavuşturmanıza yardımcı olacaktır.

Bildirim Ayarlarını Gözden Geçirme

Telefonunuzun bildirim ayarlarını mutlaka kontrol edin. Bildirimleri yanlışlıkla kapatmış olabilirsiniz.

Sizin müdahaleniz olmasa bile izin verdiğiniz bir uygulama dolayısıyla bildirimler kapatılmış olabilir. Sosyal medya uygulamaları gibi dikkat dağıtıcı faktörleri ortadan kaldırmak için uygulamalara güveniyorsanız bildirim gelmemesinin sorumlusu onlar olabilir.

Telefonunuzda bu tür uygulamalar yüklüyse dikkat dağıtıcı faktörleri engelleme seçeneğini devre dışı bırakabilirsiniz. Böyle uygulamalar kullanmıyorsanız ayarlardan bildirimler bölümüne gidebilir ve bildirimlerinin engellenip engellenmediğini kontrol edebilirsiniz.

Uygulamayı Güncelleme

Akbank Mobil uygulaması eğer güncel değilse bildirimlerin zamanında ya da hiç gelmemesi gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Bu genellikle mevcut sürümdeki hatadan kaynaklıdır. Uygulamayı son sürüme güncelleyerek bildirim sorununu düzeltebilirsiniz.

İnternet Bağlantısını Kontrol Etme

Akbank Mobil uygulamasında bazı bildirimler gelirken bazıları gelmiyorsa sebebi muhtemelen internet bağlantısının stabil olmamasıdır. Wi-Fi kullanıyorsanız mobil veriyi etkinleştirmeyi deneyin. Tam tersi söz konusu ise Wi-Fi ağına bağlanmayı düşünebilirsiniz.

Sorun eğer bağlı olunan ağdan kaynaklanıyorsa modemin arkasında yer alan güç düğmesine basıp 15-30 saniye sonra yeniden aynı düğmeye basarak modemi yeniden başlatabilirsiniz. Sorun hâlâ devam ederse internet servis sağlayıcınızla iletişime geçebilirsiniz.

Uygulama İçi Bildirim Ayarlarını İnceleme

Uygulama içi bildirim ayarlarında değişikliğe gittiyseniz bildirimler gelmeyebilir. Aşağıda yer alan adımları takip ederek uygulama içinden bildirim ayarlarını olması gerektiği hâle getirebilirsiniz.

Uygulamayı Kaldırıp Yeniden Yükleme

Yukarıda yer alan tüm yöntemleri denemenize rağmen sorun hâlâ devam ediyorsa uygulamanın simgesine basılı tutup “Kaldır” seçeneğine dokunun. Daha sonra uygulama mağazasından Akbank Mobil uygulamasını yeniden yükleyin.

Exit mobile version