Age of Empires IV Xbox’a Geliyor

Yakın zamanda ortaya çıkan sızıntılar, Age of Empires IV oyunun Xbox konsollarına geleceğini gösteriyor.

Xbox Game Studios’un  2021’de yayınladığı Age of Empires IV, sadece PC platformuna çıkış yaptı. Resmi olarak herhangi bir konsola geleceği duyurulmadı. Ancak yakın zamanda ortaya çıkan sızıntılar, oyunun Xbox konsollarına geleceğini gösteriyor.

Twitter’daki Aggiornamenti Lumia kullanıcısına göre Age of Empires IV, Xbox konsollarında test ediliyor. Lumia yayınladığı gönderide XIP_CAR_JANUARY_2022 kodunun artık kaynaklarda olduğunu belirtiyor. Yine Lumia, bu kodla beraber “Xbox konsollarında oyunun test edildiğini” bildiriyor.

Resmi Açıklama Henüz Gelmedi

Oyunun Xbox sürümü şu ana kadar resmi olarak onaylanmadı. Ancak Microsoft Flight Simulator’un konsola geçişi büyük bir başarıya imza attı. Bu başarının ardından Age Of Empires IV’ün de Xbox konsollarında yer edinmesi muhtemel.

Test Aşamasında

AOE IV’ün bir Xbox portu, keşfedilen bir kod adına göre şu anda test ediliyor.

Twitter kullanıcısı @ALumia_Italia’ya göre, XIP_CAR_JANUARY_2022 artık platformun Xbox sürümünde görüntülenebiliyor.

Bu durumda “CAR”, AOE IV için Microsoft’ta dahili kod adı olan “CARDINAL” ifadesinin kısaltmasıdır.

Oyunun Xbox portu hiçbir zaman onaylanmadı. Ancak Microsoft Flight Simulator’ın konsola geçişinin başarısının ardından, Age Of Empires IV’ün onu takip etmesi muhtemel.

Geçen yıl oyunun PC versiyonu incelememizde demiştik ki; “Age of Empires IV, ünlü selefinin gölgesinde güvenle oynayan, ancak nadiren bunun ötesinde kendi başına öne çıkan gerçekten iyi bir RTS. İlk oyun hiç bu kadar pürüzsüz olmamıştı ve kullanıcı arayüzü ve animasyondaki değişiklikler memnuniyetle karşılandı. Kazanma koşulları sonsuz olmasa da, bunları nasıl başardığınızın veya sefil bir şekilde denemeyi başaramadığınızın hikayeleri sonsuzdur.”

Age Of Empires IV geliştiricisi Relic’in ana şirketi Sega, yakın zamanda Microsoft ile olan ‘ittifakını’, yaklaşmakta olan “Süper Oyun” un Xbox’a özel durumlara yol açacağına dair bazı kafa karışıklığının ardından netleştirdi.

“Microsoft ile zaten çok yakın bir iş ilişkimiz var. Şirket, stüdyolarının Halo Wars 2 ve Age of Empires 4 üzerindeki çalışmalarına atıfta bulunarak, büyük ölçekli oyunlarının geliştirilmesi için dış kaynak kullandık ve üçüncü bir taraf olarak çeşitli başlıklar tedarik ediyoruz” dedi.

“Süper Oyun konseptini duyurduğumuzda, Microsoft bu vizyona sempati duydu ve bu sefer duyuruya yol açtı.

Bu konuda sadece Microsoft’a oyun yayınlamaktan bahsetmiyoruz. Daha ziyade teknik destekleri ile birlikte dünyaya ulaştırılacak olan Süper Oyunu geliştirmekten bahsediyoruz.”

Japon yayıncı, bu yıl “küresel”, “çevrimiçi”, “topluluk” ve “topluluk” sütunlarına odaklanan bir “büyük küresel başlık” yaratmayı amaçlayan orta ve uzun vadeli bir strateji olan yeni bir “süper oyun” girişimini taahhüt etti. IP kullanımı”.

Şirketin bu ay yayınlanan yıllık raporunda, ana şirket SegaSammy, ‘süper oyun’ hedeflerine ulaşmak için önümüzdeki beş yıl içinde 100.0 milyar ¥ (882 milyon $)’a kadar yatırım yapmayı düşüneceğini söyledi.

Exit mobile version