Ağda Kayıtlı Değil Hatası Nasıl Düzeltilir?

Ağda kayıtlı değil hatası çözümü hangi işlemlerin yapılması gerekiyor? İşte bu sorunu düzeltmek için yapabileceğiniz yöntemler!

Ağda kayıtlı değil hatası nasıl çözülür? Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlarda ortaya çıkan bu sorunu ortadan kaldırmak için uygulanabilecek birtakım yöntemler bulunuyor. Aşağıda yer alan yöntemler, karşılaştığınız problemin çözülmesine yardımcı olabilir.

Ağda Kayıtlı Değil Hatası Çözümü

  1. İnternet ağını kapatıp yeniden açın.
  2. Akıllı telefonu yeniden başlatın.
  3. Akıllı telefonu güncelleyin.
  4. SIM kartı çıkartıp tekrar takın.
  5. Ağ ayarlarını sıfırlayın.
  6. Farklı bir SIM kart kullanın
  7. Telefonu Güvenli Modda Başlatın
  8. Mobil Operatör ile iletişime geçin.

Ağda Kayıtlı Değil Hatası-1

1. İnternet Ağını Kapatıp Yeniden Açın

Akıllı telefonunuzda yer alan internet ağını kapatın. 30 saniye boyunca bekledikten sonra internet ağına yeniden bağlanın. Bu yöntem, karşılaştığınız ağ problemlerinin çözülmesine yardımcı olabilir.

2. Akıllı Telefonu Yeniden Başlatın

Cihazı yeniden başlatmak, internet ağını sorunsuz bir şekilde bağlanmanızı engelleyen tüm ögelerin ortadan kaldırılmasını sağlar. Bu sebepten ötürü akıllı telefonunuzu kapatıp yeniden açın ve hatanın devam edip etmediğini kontrol edin.

3. Akıllı Telefonu Güncelleyin

Ağda kayıtlı değil sorununun çözümü için akıllı telefonunuzun yazılımını güncellemeyi deneyebilirsiniz. Yazılım güncelleme işlemi, cihaz kullanımı esnasında karşı karşıya kalınan bazı sorunların giderilmesini mümkün hale getirir. Bu sebepten ötürü telefonların güncel olması önemlidir.

4. SIM Kartı Çıkartıp Tekrar Takın

SIM kartı çıkarın ve kartta herhangi bir hasarın olup olmadığını kontrol edin. Kartta herhangi bir problem görünmüyorsa dikkatli ve doğru bir biçimde yeniden takın. Bu işlemin ardından sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.

5. Ağ Ayarlarını Sıfırlayın

Yukarıda yer alan yöntemleri uyguladıysanız ve sorununuz hala devam ediyorsa ağ ayarlarını sıfırlama işlemini deneyebilirsiniz. Bu işlemin tüm W-Fi şifrelerini ve Bluetooth bağlantılarını siler. Bu nedenden dolayı bu adımı son çare olarak yapabilirsiniz.

6. Farklı Bir Sim Kart Kullanın

Karşılaştığınız sorun hâlâ devam ediyorsa, problemin kaynağı mevcut SIM kartınız olabilir. Bu nedenle etkinleştirilmiş farklı bir SIM kartı kullanmayı deneyin.

7. Telefonu Güvenli Modda Başlatın

Problemin kaynağı cihazınızda yüklü olan üçüncü taraf uygulamalar olabilir. Bu sebepten dolayı telefonunuzu güvenli modda başlatın. Güvenli modda başlatmak, üçüncü taraf uygulamaların çalışmasını engeller.

8. Mobil Operatör ile İletişime Geçin

Listede bulunan yöntemleri uyguladıysanız ve sorununuz çözülmediyse mobil operatör ile iletişime geçin. Operatörünüz ayarlarını ya da sistemini güncellemiş olabilir ve bu sebepten ötürü mobil operatörün müşteri hizmetlerinden teknik destek almanız gerekebilir.

Ağda kayıtlı değil hatası için olası çözüm yolları yukarıdakilerle sınırlıdır. Ayrıca 2000 TL altı telefonlar listesine göz atabilirsiniz.

Exit mobile version