Ninja olarak bilinen popüler oyun yayını Tyler Blevins, bir başka marka anlaşmasını güvence altına aldı. Ve bu, hepsinden daha büyük biri olabilir.
Ninja, Adidas’la bir ortaklık kurdu ve onu marka tarafından imzalanan ilk profesyonel oyuncu yaptı. Alman spor giyim devi, Ninja ile yapılan anlaşmanın oyun kültürüne olan bağlılığını ve “kendi alanında mazereti göstermeye kendini adayan yaratıcıları destekleme” olduğunu gösterme niyetinde olduğunu söyledi.
Ninja, sponsorlukları arttırıyor
Adidas, ilerlemeye devam ederken, Dünya genelinde 2.3 milyar oyuncuyu desteklemenin yeni yollarını bulmaya devam edeceğini söyledi.
Şirket sonuçta, hangi oyunda oynadıklarına bakılmaksızın sporcuların oyunlarında bir fark yaratmalarına yardımcı olmak için burada olduğunu ekledi.
Yorum Yap