Ana sayfa Haber AdColony’nin IntelligenceSummit Etkinliğine Günler Kaldı!

AdColony’nin IntelligenceSummit Etkinliğine Günler Kaldı!

0

AdColony, geçtiğimiz sene düzenlenen ve büyük çapta ses getiren IntelligenceSummit etkinliğinin ikincisini 2-3 Eylül tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirmek üzere hazırlıklarına son sürat devam ediyor.

Düzenlenecek etkinlik kapsamında dünyanın önde gelen şirketlerinin medya ajansı temsilcileri, reklam verenler ve marka temsilcileri ile yerli ve yabancı konuşmacıları ikinci kez bir araya gelecekler.

Son yıllarda dijital reklamcılığa gösterilen ilginin artmasından ötürü Türkiye ve dünyada dijital reklam harcamaları gün geçtikçe artıyor.

Fark yaratmanın giderek zorlaştığı dijitalde markalar trendleri takip ederek hedef kitlelerine ulaşmanın yeni yollarını ararken AdColony bu konuları bu yıl ikincisi düzenlenecek ACIS’19 ile masaya yatırmaya hazırlanıyor.

Geçtiğimiz yıl ilk kez gerçekleştirilen bu zirve ile Latin Amerika’dan Avrupa’ya, Orta Doğu’dan Afrika’ya 5 kıtadan 15’ten fazla ülkeden İstanbul’a gelen dijital liderler onlinereklamcılığı masaya yatırırken birbirlerini tanıma ve deneyimlerini paylaşma fırsatı bulmuştu.

Türkiye için adeta bir kilometre taşı olması beklenen zirvede bu sene ise çok daha geniş bir perspektiften uzmanlar bir araya gelerek en güncel trendleri konuşmak, potansiyel işbirlikleri kurmak ve deneyimlerini paylaşmak imkanına erişecekler. Bunun yanında etkinlik kapsamında dijital dünyanın bugünü ve geleceğini de en ince detayına kadar konuşulacak.

Etkinlik boyunca yapacakları konuşmalar ve katılacakları paneller ile sektörün önde gelen konularına ışık tutacak şirketler arasında MOAT, Oracle, IAB, Adjust, Mindscapes, Kantar Millward Brown, Nielsen, OnDevice Research ve LinkedIn yer alacak.

ACIS’19 zirve katılımcıları arasında ise 20 farklı ülkeden Unilever, Nestle, Volvo, Heineken, Visa, McDonald’s, LG, Nissan, Disney, LEGO gibi reklam verenler ve Group M, Carat, Initiative gibi medya ajanslarının üst düzey yöneticileri ve medya karar vericileri bulunacak.

3 kıtada 25’den fazla ülkeyi Türkiye ofisinden yöneten Adcolony  EMEA ve LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer  konu ile ilgili yaptığı açıklamada;

“AdColony Türkiye Ofisi olarak geçtiğimiz sene ilkini gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizin ikincisini bu sene de, daha büyük ölçekte tekrar gerçekleştirmek bizim için gerçekten gurur verici. Dünyada adından söz ettiren önemli marka ve temsilcilerini küresel ölçekte bir çatı altında tekrar İstanbul’da ağırlamak hem bizim için hem de Türkiye için büyük önem taşıyor. Etkinliğe 200’ün üzerinde yabancı marka temsilcisinin katılıyor olması, önümüzdeki günlerde özellikle dünya çapında medya bütçe kaynaklarının Türkiye’ye akabilmesinin önünü açan çok önemli bir gelişme olacağına inanıyoruz. Türkiye Ofisi olarak böyle bir zirveye imza atacağımız için çok mutlu ve gururluyuz.”. dedi

Bu sene ikincisi gerçekleşecek etkinliğin heyecan veren konu başlıklarıdan bazıları şöyle;

● İçerik Pazarlamasının Önemi
● Reklamda Sahtecilik
● Dijital Hikaye Anlatıcılığının Kodlarını Kırma
● Doğru Amaç ve KPI Odaklı Ölçümleme
● Programatik Dünyanın Yarını ve Yarından Sonrası
● Lokal vs Global Marketler
● LinkedIn Profilinizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Etkinliğin heyecanla beklenen konuşmacıları arasında Cannes Lions konuşmacısı Yonathan Dominitz de yer alıyor.  AdColony Türkiye ve Nordic Pazarlar partneri LinkedIn ve Spotify da etkinlikte küresel ekipleri ile bulunacak markalar arasında.

 

AdColony Hakkında;

AdColony 1.5 milyar kullanıcı erişimi ile beraber dünyanın en büyük mobil reklam platformları arasında yer almaktadır. Mobil reklam sektörünü büyütme ana amacı ile beraber kullanıcılara reklam anlamında en yüksek kalitede etkileşim ile ulaşmaya odaklanan Adcolony, Fortune 500 içerisinde yer alan markaların ve dünyanın en çok kullanılan uygulamalarının %85’inin güvenini sağlamıştır. Instant-Play™ mobil video reklam teknolojisi, global performans bazlı reklam gücü, yaratıcı kreatif mobil rich media çözümleri, Top 1000 uygulama içerisinde kullanılan SDK’sı ile beraber markaların tüketicilere, onların hayatlarındaki en önemli ekran üzerinden ulaşmalarını sağlıyoruz. Yüzde 100 Opera ASA iştiraki olan Adcolony dünya çapında 30’dan fazla  ofisi ile beraber global bir organizasyon olarak hizmet vermektedir.

AdColony Türkiye Interactive Advertising Bureau (IAB) ve Mobile Marketing Association (MMA) üyesidir.

 

 

 

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here