DICE, Battlefield 2042’nin 9 Aralık’ta çıkacak olan son 2021 güncellemesini detaylandırdı. Buna göre şirket, Perşembe günkü Battlefield 2042’nin yeni güncellemesi ile mermi isabet kayıt tutarlılığını iyileştireceğini ve mermi dağılımı ve geri tepme için denge değişikliklerini içereceğini söyledi.
Güncelleme, oyuncuların görünmez olduğu nadir bir hatayı ve ayrıca el bombaları ve fırlatıcılarla ilgili birkaç sorunu düzeltecek. Bu güncelleme ayrıca kara aracı toplarının piyadelere karşı etkinliğini azaltacak, Xbox oyuncularının çapraz oyundan çıkmalarını kolaylaştıracak ve birden fazla ses iyileştirmesi içerecek.
DICE bununla birlikte “3.1 numaralı güncelleme, tatil başlamadan önceki son oyun güncellememizdir” dedi. “Bu, ekiplerimizin bu ayın sonuna doğru bir ara verecekleri ve yeni yılda, Birinci Sezona giden yola çıkmaya hazır taze gözlerle geri dönecekleri anlamına geliyor.”
DICE, daha önce Battlefield 2042 Sezon 1’in yeni bir Uzman, Battle Pass ve Portal içeriği ve “hatta belki de görülecek yeni yerler” içereceğini söyledi. Daha sonra, Exposure adlı yeni bir Battlefield 2042 haritası üzerinde çalıştığını doğruladı.
Battlefield 2042’nin şimdiye kadarki özellikle en büyük güncellemesi geçtiğimiz Perşembe günü yayınlandı. Güncelleme, 300’den fazla düzeltmenin yanı sıra denge değişiklikleri ve hatta yaşam kalitesi iyileştirmeleri getirdi.
Battlefield 2042 0.3.1 Güncellemesi İle Gelen Düzeltmeler, Değişiklikler Ve İyileştirmeler
Genel
Parti Lideri olmayan oyuncular artık kuyrukta beklerken iptal edebilirler.
Xbox – Cross-Play artık Xbox’taki Seçenekler menüsüne dahil oldu. Artık ekleme ya da devre dışı bırakma sizin elinizde.
Sıralama ayarlarınız artık Battlefield: Portal Server Browser’ı yenilerken doğru bir şekilde olacak.
Bir sunucuya katıldıktan sonra silah seçimini engelleyen silahların bazen spawn ekranında boş kalmasına neden olan bir sorun düzeldi.
Konsol oyunu sırasında Aim Assist’in daha tutarlı olmasını sağlamak için iyileştirmeler oldu.
Ranger’ın etkili savaş menzili ve genel sağlığı düştü.
Ses
Netliği, mesafeyi ve yön algısını iyileştirmek için genel ses deneyiminde çeşitli ayarlamalarla düzeldi.
Askerlerin her zaman kapalı alanda belirli ayak seslerini oynamamasına neden olan bir sorun düzeldi.
Silahlar
Kısa mesafelerde ateş ederken Namlu Altı Bombalarının sekmesi kalktı.
40 mm AP Bombası artık araçlara düzgün şekilde hasar veriyor
Bazı silahların belirli dergiler için yanlış cephane sayıları göstermesi düzeldi.
DXR-1 ve NTW-50 Bolt Action tüfeklerin yeniden yükleme animasyonu 0,2 saniye arttı.
Çoğu silah için ayarlanmış dağılım değerleri, bu da muslukla ateşleme veya kısa patlamalar yaparken daha hızlı bir dağılım düşüşüyle sonuçlanır.
Silahların sürekli ateş durumunda aşırı hatalı hale gelmesi artık biraz daha uzun sürüyor.
AK24, LCMG, PKP-BP, SFAR-M GL ve PP-29 için aşırı agresif geri tepme sıçramalarını önlemek için geri tepme değerleri ayarlandı.
Tüm SMG’ler için kalça ateşi doğruluğu düzeldi.
Sürekli yangında performansı artırmak için LMG dağılımı ve geri tepmesi düştü.
Tüm silahlar, daha özel olarak otomatik silahlar için geri tepme kontrolünde ek iyileştirmeler.
Buckshot Shell veya Flechette Shells kullanıldığında MCS-880’in yakın mesafe hasarı ve tutarlılığı arttı.
Oyuncunun SFAR-M GL ve K30 için hedeflerinin altında mermilerin ateşlenmesine neden olan bir hata düzeldi.
Araçlar
Araç silahlarının bazen doğrudan bir vuruşta patlama hasarı vermediği bir hata düzeldi.
Piyadelere karşı Kara Aracı 30 mm Top etkinliğini azaldı. Biraz daha düşük ateş ve patlama hasarına sahip ve mesafeden düşme hasarı arttı.
Ateş Hızı 350 -> 330
Mermi Başına Isı 0.13 -> 0.14
Saniye Başına Isı Düşüşü 0,5 -> 0,475
Patlama Hasarı 20 -> 18
LCAA Hovercraft – 40mm GPL Bombaatar
Patlama Hasarı 55’ten düşürüldü -> 35
40mm Utility Pod’un yukarıya doğru ateşleme açısının kullanımı artık daha kolay
EBAA Wildcat – 57mm Top
Kaldırılan dağılım
Cephane 12 -> 8
Darbe Hasarı 85 -> 75
Patlama Hasarı 70 -> 35
Gadget’lar
El bombası
Bir Frag Grenade’i patlatma süresi, sert bir çarpışmada ilk sıçramadan sonra 1,1s -> 1,4s’den artırıldı.
Frag Grenade’in hasarı arttı.
Frag & Incendiary Grenade maksimum cephane hesabı 2 -> 1’den düşürüldü.
Prox Sensörü
30m -> 20m’den daha düşük tespit yarıçapı
30 saniyeden -> 14 saniyeye düşürülen çalışma süresi
Bir oyuncunun taşıyabileceği ve konuşlandırabileceği Prox Sensör miktarı 2 -> 1 arasında azaldı.
Savaş Alanı Tehlike Bölgesi
Dolaşan Occupying Forces LATV4 Recon’un yanlış zamanlarda ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeldi.
Yorum Yap