Türkiye’de e-ticaret çok büyük bir hız kazanmaya başladı. Özellikle pandemi döneminde insanların daha fazla evde kalması bu ticareti çok ciddi boyutlarda ivme kazanmasını sağladı. İşte merak ettiğiniz bütün detaylar.
İnsanların internet üzerinden alışveriş yapması olarak tanımlanan e-ticaret kategorileri son derece geniştir. Basit bir Örnek vermek gerekirse kozmetik alanında ayakkabılara kadar neredeyse her alanda elektronik ticaret yapmak mümkün. Fiziki bir mekan olmadan böyle bir ticarete yönelmek şirketlere büyük karlar elde ettirebiliyor.
E-ticaret Türkiye’de giderek yayılıyor
PTT kargo tarafından yapılan açıklamalara bakılırsa Türkiye’de bu ticaret eğilimi çok ciddi miktarda artış gösterdi. Resmi rakamlar bu ticaret ürünü çok büyük bir ivme kazandığını ortaya koyuyor.
PTT AŞ Genel Müdürü Hakan Gülten, “ePttAVM.com, PTT Kargo, PTT Lojistik, her geçen gün bilinirliği ve kullanılırlığı artan markalar olarak dikkati çekiyor, halkımızdan da yoğun talep görüyor. Kargo ve posta alanında bir çok faaliyetimizin olmasının yanı sıra, lojistik alanında da yapmamız gereken, üzerimizde ödev olan çok konumuz var.” diyerek bu sektörün büyümesine parmak bastı.
Türkiye’de e-ticaret platformları %35 büyüme kazandı. Bu sayının ilerleyen yıllarda daha da fazla artması bekleniyor. Peki sizce bu sektörün eksiklikleri neler? Fikirlerinizi yorumlar bölümünden bizlere aktarabilirsiniz.
Yorum Yap