Counterpoint Research tarafından yayınlanan son analize göre Huawei, 2025 yılının ikinci çeyreği itibarıyla pazar payını yüzde 21’e çıkardı. Yıllık bazda ise yüzde 52’lik sevkiyat artışı yakaladı. Bu da onu küresel akıllı saat pazarının yeni lideri hâline getirdi.
“Global Smartwatch Shipments Tracker by Model, Q2 2025” başlıklı raporda Çinli markaların akıllı saat pazarının canlanmasında önemli bir rol üstlendiği görüldü. Rapora göre Huawei’nin liderlik konumuna yükselişi, şirketin özellikle Avrupa, Orta Doğu ve Asya Pasifik ülkelerindeki güçlü performansı ile gerçekleşti.

Dünyada Sevk Edilen Her 5 Akıllı Saatten 1’i Huawei Oldu
Analiz, yüksek seviye işletim sistemine (HLOS) sahip gelişmiş akıllı saat segmentinin yıllık yüzde 10 oranında büyüdüğünü gösterdi. Huawei’nin küresel pazardaki başarısı, Türkiye’deki performansıyla da paralellik gösteriyor.
Şirketin yenilikçi akıllı saat modelleri, Türkiye’de en çok satan ürünler arasında yer alarak Huawei’yi yerel pazarın lider konumuna yerleştirdi. Çin merkezli teknoloji devinin bu pazardaki lider konumu, küresel akıllı saat alanında dinamiklerin değiştiğinin ve rekabetin arttığının önemli bir göstergesi.








Yorum Yap